قتل وحشیانه زن آرایشگر در مقابل آرایشگاه +عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، مرد جوانی در منچستر به جرم Crime قتل Murder دوست دخترش به 17 سال زندان Prison محکوم شد.

گراهام اسپیگز در دادگاه گفت: راشل سالن آرایشگاه داشت و خودش بهترین آرایشگر در آن منطقه شناخته شده بود به همین دلیل مشتری های زیادی به سالن او می آمدند و کار او تازه رونق گرفته بود. من از موقعی که بچه بودم پدرم به دلیل این که مادرم بیرون از خانه کار می کرد او راکتک میزد و حسادت می کرد ، این رفتار او باعث شد دیدگاه من نسبت به زنان دیگر این گونه باشد که اگر بیرون کار کنند خیانت Cheat کار و هرزه هستند پس باید آن ها را انقد کتک زد تا بمیرند یا با چاقو به جانشان بیوفتند.

این اواخر من احساس می کردم راشل چون از وضعیت مالی خوبی برخوردار شده به من بی توجهی و فخرفروشی می کند و این رفتار هایش باعث شک بیش از حد من به او شده بود طوری که دیگر رفتار هایم دست خودم نبود و گاهی مانند دیوانه ها موهایش را می کشیدم وکتکش می زدم .

روز حادثه Incident من با راشل از صبح دعوا کرده بودم و قهر بودیم اما برای دلجویی آخرشب که قصد داشت سالن را تعطیل کند به سراغش رفتم اما جلو در دیدم که او با مرد غریبه ای صحبت می کند و لبخند میزند با این رفتار او حس جنون به من دست داد و در یک تصمیم ناگهانی به راشل و مرد غریبه حمله کردم و کتکشان زدم. مرد ناشناس سریع از محل فرار Escape کرد اما راشل سعی داشت به من بفهماند که آن مرد را نمیشناسند و برای خوب جلوه دادن رفتارش لبخند زده اما من باور نمیکردم و خیلی ناگهانی او را با چاقو مورد ضرب و شتم قرار دادم که به خاطر خونریزی زیاد کشته شد و من از ترسم پا به فرار گذاشتم.

طبق گزارشات پلیس Police مادر راشل که از غیبت شبانه او نگران شده بود به سالن می آید که با جسد غرق خون او رو به رو می شود اما به خاطر شوک وارد شده قادر به صحبت کردن و داد و فریاد نبود اما بعد از دقایقی که متوجه ماجرا شد به خیابان آمد و با فریاد زدن درخواست کمک کرد. پس از آمدن پلیس و اورژانس، با چک کردن دوربین های مداربسته سالن توانستند چهره گراهام را حین جنایت Crime شناسایی و پس از چند روز متواری بودنش او را در حالی که قصد فرار از شهر را داشت دستگیر کنند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

11 عکس واقعی که از جن ها گرفته شده است + عکس

جزئیات حمله خونین 5 روزه خوار با چاقو به یک طلبه ناهی از منکر در اهواز

خواهر سرمربی سابق پرسپولیس درگذشت

پزشکان 4 دست و پای این کودک 17 ماه را قطع کردند! +عکس 16+

10 چهره بزرگ دنیا که قبل از مشهور شدن بی خانمان بودند +عکس

پدر و مادر سنگدل نوزاد خود را در سبزی فروشی جا گذاشتند +عکس

ترس سران رژیم صهیونیستی از فرمان هسته‌ای رهبر انقلاب

شوهرم با زن دوستش ارتباط داشت و عاقبت شومی نصیب هر دو شد

تجاوز به بهاره 5 ساله دختر افغان در خمینی شهر توسط یک نفر بوده نه سه نفر!+ فیلم

واکنش دادستان کل کشور به درخواست کمپین بازگشت بهروز وثوقی به ایران

از وقتی که در سالن زیبایی با ساناز آشنا شدم ارتباط با پسرهای بی بند و بار شروع شد

دختر 20 ساله دو بار ازدواج ناموفق داشت و دست آخر فرهاد عصمت و پاکی اش را به باد داد!

کدخبر: 386432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟