اعتراف هولناک گانگسترهای هالیوودی در مشهد + عکس

جنایت مسلحانه در تربت جام

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی ضمن قدردانی از عوامل اداره جنایی و رئیس پلیس Police آگاهی خراسان رضوی، به تشریح ماجرای هولناک گانگسترهای خطرناک پرداخت و گفت: آبان سال 1392 مرد 45 ساله ای به نام «برات علی» زمانی که قصد داشت خودرواش را از پارکینگ منزلش در تربت جام بیرون بیاورد توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت به رگبار بسته شد و جان سپرد. بعد از بررسی ها وکنکاش های پلیسی، هویت موتورسواران نقاب دار مشخص شد و جوانی به نام مجتبی به اتهام قتل Murder مسلحانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد اما فرد دیگر که «مهدی – الف» معروف به «سیاه» بود به طرز مرموزی ناپدید شد. سردار قادر کریمی افزود: با توجه به این که جنایت Crime مسلحانه مشابهی بعد از این ماجرا در یکی از روستاهای اطراف مشهد رخ داده بود و احتمال می رفت که گلوله ها از یک سلاح شلیک شده باشد، این پرونده با هماهنگی های قضایی به مشهد ارسال و در اداره جنایی پلیس آگاهی به آن رسیدگی شد. مقام ارشد انتظامی خراسان رضوی اضافه کرد:تحقیقات کارآگاهان بیانگر آن بود که مهدی معروف به «سیاه» به زاهدان گریخته است اما با وجود تلاش های زیادی که برای شناسایی مخفیگاه وی صورت گرفت، اقدامات پلیسی در آن مرحله به نتیجه نرسید و شکل عملیات با استفاده از شگردهای دیگر اطلاعاتی ادامه یافت. تحقیقات نشان می داد: «سیاه» سال 83 به دلیل تخلفات مکرر و حتی قتل ، از محل کارش اخراج شده و بعد از آن با دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز، حدود هشت سال را در زندان Prison سپری کرده است.

ردپای یک زن در تیراندازی گانگستری

سردار کریمی خاطرنشان کرد: بررسی های کارآگاهان درباره جرایم هولناک این فرد همچنان ادامه داشت تا این که اوایل مرداد سال گذشته، سرنشینان یک دستگاه پژو در جاده سنتوی مشهد اقدام به شلیک های رگباری کردند. آنان که اسلحه وینچستر در دست داشتند، به سوی سرنشینان یک خودروی دیگر در بولوار آزادی Freedom آتش گشودند که راننده خودرو با اصابت چند گلوله مجروح و به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شد. وی گفت: ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که زن جوانی به نام «الف» با یکی از سرنشینان خودرو ارتباط داشت که این زن قبلا در صیغه فردی زندانی Prisoner بود . آن مرد زندانی با شنیدن ماجرای ارتباط «الف» با «شهاب» یکی از سرنشینان خودرو، عصبانی می شود و با اطلاع دیگر اطرافیان این فرد زندانی از ماجرا ، نقشه شلیک گانگستری شکل می گیرد.

قتل مسلحانه در قاسم آباد

رئیس پلیس خراسان رضوی تاکید کرد: با وجود این، ماجرا درباره این زن جوان که در پی یک آشنایی اینستاگرامی رخ داده بود به همین جا ختم نشد و بار دیگر طرف های مقابل برای قتل «شهاب» اقدام کردند. آنان هشت روز بعد در چهارراه امامیه و با تعقیب شهاب که قصد داشت به شمال کشور برود، به سوی او آتش گشودند که در این میان حسین (برادر شهاب) به قتل رسید و این گونه پرونده معروف به گانگسترها پیچیده تر شد. سردار قادر کریمی خاطرنشان کرد: با شناسایی عوامل این جنایت، تحقیقات برای دستگیری آنان که متواری بودند ادامه یافت و افرادی نیز در این باره مورد بازجویی قرار گرفتند اما متهمان اصلی همچنان فراری بودند.

شلیک گانگستری در میدان تلویزیون

وی گفت: چند ماه بعد ادامه این انتقام هولناک به میدان تلویزیون مشهد کشید که در آن «شهاب» (برادر مقتول) قصد انتقام گیری از قاتلان برادرش را داشت بنابراین آن ها با طرح یک نقشه حساب شده، «سیاه» را که در یک شن شویی نگهبان بود به سوی خودشان کشاندند. «شهاب» ماجرای قتل برادرش را برای مهدی بازگو کرد و از او خواست انتقام برادرش را از عاملان جنایت بگیرد. مهدی هم که مدعی بود پولی نگرفته، قبول کرد و بدین ترتیب نقشه جنایت در یک هتل آپارتمان Apartment در مشهد طراحی شد تا این که مهدی با شلیک های رگباری دو نفر به نام های «حسن – ق» و «حسین – م»را در بیست و دوم اردیبهشت گذشته به قتل رساند و به همراه دیگر همدستانش از محل جنایت گریخت.

دستگیری متهمان

سردار کریمی تصریح کرد: بعد از این ماجرا گروه زبده ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به سرپرستی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی) و نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) در حالی وارد عملیات گسترده ای شدند که قاضی Judge علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) نیز با راهنمایی ها و صدور دستورات ویژه به طور شبانه روزی در کنار آنان قرار گرفته بود. وی افزود: در نهایت چندین نفر در این پرونده دستگیر شدند که پنج تن از آنان از متهمان اصلی پرونده های گانگستری بودند. سردار قادر کریمی گفت: مهدی در همه مراحل بازجویی به صراحت ارتکاب 3 قتل را پذیرفت وگفت: من به آدم‌کشی معتاد Addicted شده ام!

گزارش خراسان حاکی است: رئیس پلیس خراسان رضوی در پایان این مصاحبه و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید طی یک ماه گذشته چندین پرونده قتل که از اهمیت ویژه ای برخوردار بود،توسط کارآگاهان اداره جنایی کشف شد شما چگونه از آنان تقدیر می کنید، به صراحت گفت: علاوه بر پاداش های مادی و ارشدیت نظامی که حق آنان است، کشف این پرونده ها اجری بالاتر و معنوی دارد که امیدواریم خداوند از همه ما قبول کند.

گانگستر خطرناک چه گفت!

گزارش خراسان حاکی است: گانگستر معروف به «سیاه» در حاشیه جلسه بازجویی که توسط قاضی احمدی نژاد صورت گرفت، ضمن اعتراف به قتل های مسلحانه گفت: قتل و جنایت برای من خیلی طبیعی شده است در واقع من مثل آب خوردن آدم می کشم، برایم فرقی هم نمی کند چه باشد. همین همدستم را هم اگر آن روز حرف اضافی می زد می کشتم! وی ادامه داد: اگر فقط 20 روز دیرتر دستگیر می شدم قصدداشتم چند نفر دیگر را هم بکشم که از افراد شرور معروف بودند. آن ها خیلی ادعایشان می شود ولی من عمل می کنم. برای قتل این 2 نفر هم که آن ها را در میدان تلویزیون به رگبار بستم هیچ پولی از کسی نگرفتم فقط عکس یکی از آن ها را دیده بودم!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن دایی در نیمه شب بارانی تهران / مرد جوان به شلاق و تبعید محکوم شد

جزئیات تحقیق از ناظم دبیرستان معین در غرب تهران/ شکایت 15 دانش آموز در دادسرا

ازدواج دوم و بلایی که سر بازیگر زن مشهور آورد + عکس

روابط قبل از ازدواج باعث شک و شبهه شوهر سومم به فرزندمان شده است

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم خودم را کاملا در اختیارش گذاشتم

درگیری لفظی شدید لاریجانی و کواکبیان در صحن علنی مجلس

ارتباط عضو هیئت مدیره مدرسه جنجالی غرب تهران با مسیح علینژاد + عکس

شکایت 50 دختر دانشجو و بیمار زن از یک پزشک منحرف زنان و زایمان +عکس

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

کدخبر: 385194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟