اعتراف قاتل وحشی تهران + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، سوم آذرماه سال 94 مالک یک خانه کلنگی در محله پاسگاه نعمت آباد با پلیس Police تماس گرفت و از بوی تعفن شدیدی که از خانه مستاجر سابقش به مشام می رسید شکایت کرد. وی گفت: مستاجرم مهدی که معتاد Addicted بود را 10 روز قبل از خانه بیرون کردم. او مرد عصبانی بود و همراه همسر و دو فرزند 2ساله و 20 روزه اش در خانه ام زندگی می کردند. مرد مستاجر اجاره اش را نمی داد به همین خاطر از او خواستم تا خانه را تخلیه کند.اما چون همسرش به تازگی وضع حمل کرده بود به آنها مهلت چند روزه دادم. اما 10 روز قبل شنیدم مهدی با داد و فریاد در خانه همسایه روبه رویی را شکسته و با شکایت مرد همسایه به زندان Prisonافتاده است. 
این مرد ادامه داد: چون فکر می کردم همسر و فرزندان مهدی در خانه پدرزنش ساکن هستند و همه اسباب و اثاثیه آنها در خانه است در را قفل کردم و به خانه خودم رفتم. اما دیروز همسایه ها با من تماس گرفتند و از بوی تعفنی که از داخل خانه به مشام می رسید شکایت کردند.
به دنبال اظهارات مرد صاحبخانه پلیس به خانه مورد نظر رفت و متوجه شد بوی تعفن از داخل کمد به مشام می رید. ماموران در بررسی خانه با جنازه های همسر و دو فرزند خردسال مهدی روبه رو شدند که داخل کیسه های نایلونی و داخل چمدان در کمد دیواری جاساز شده بود.
جنازه ها به پزشکی قانونی فرستاده شد و پلیس به بازجویی از مهدی که در زندان فشافویه بود پرداخت. وی پرده از جناین فجیع برداشت و گفت: از 7 سال قبل به مواد مخدر Drugs معتاد بودم اما از 5سال پیش که با همسرم ازدواج کردم مواد را کنار گذاشتم. فشارهای زندگی بعد از به دنیا آمدن دختر بزرگم باعث شد تا بار دیگر به مواد مخدر رو بیاورم. من به باجناقم بدهکار بودم و همسرم و خانواده اش برای تسویه حساب اصرار داشتند. 
ادامه داد: من در یک کارگاه مبل سازی کار می کردم اما نمی توانستم همه مخارج زندگی ام را بدهم. چند ماه قبل با باجناقم درگیر شدم و او را با چاقو زدم. به همین خاطر از من شکایت کرد و علاوه بر بدهی ام به پرداخت دیه هم محکوم شدم که مجموع آن 60 میلیون تومان بود.
متهم 31ساله ادامه داد: از این زندگی خسته شده بودم. بچه دومم هم به دنیا آمده بود و من می دانستم نمی توانم آنها را خوشبخت کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم همسرم و سپس خودم را بکشم. حتی طنابی را به کمد دیواری بستم تا با آن خودم را حلق آویز کنم.
وی در تشریح جزییات جنایت Crime گفت: اول همسرم را با روسری خفه کردم. می خواستمخودکشی Suicide کنم اما دلم برای بچه ها سوخت. به همین خاطر آنها را هم خفه کردم.سپس شیشه کشیدم تا خودم را بکشم اما بعد از مصرف شیشه دچار توهم شدم. من مقابل پنجره رفتم و فریاد کشیدم زن و فرزندانم را کشته ام اما همسایه ها حرفم را بارو نکردند. من با یکی از همسایه ها درگیر شدم و با لگد در آپارتمانشان را شکستم. همان موقع جنازه ها را در کمد دیواری جاساز کردم و همراه ماموران کلانتری به بازداشتگاه رفتم. از ترس جرات نکردم درباره قتل Murderحرفی بزنم. همه فکر می کردند زن و فرزندانم در خانه پدر زنم در هشتگرد هستند.
پرونده این جنایت تکان دهنده دیروز با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا مرد شیشه ای به زودی در شعبه دهم از خود دفاع کند. این در حالی است که خانواده همسر وی برایش حکم قصاص خواسته اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به زن دایی در نیمه شب بارانی تهران / مرد جوان به شلاق و تبعید محکوم شد

جزئیات تحقیق از ناظم دبیرستان معین در غرب تهران/ شکایت 15 دانش آموز در دادسرا

ازدواج دوم و بلایی که سر بازیگر زن مشهور آورد + عکس

روابط قبل از ازدواج باعث شک و شبهه شوهر سومم به فرزندمان شده است

وقتی با کامران در خانه مجردی تنها شدیم خودم را کاملا در اختیارش گذاشتم

درگیری لفظی شدید لاریجانی و کواکبیان در صحن علنی مجلس

ارتباط عضو هیئت مدیره مدرسه جنجالی غرب تهران با مسیح علینژاد + عکس

شکایت 50 دختر دانشجو و بیمار زن از یک پزشک منحرف زنان و زایمان +عکس

بازیکن تیم ملی فوتبال هنرپیشه معروف زن را صیغه کرد! / مادرم مخالف ازدواج بود، صیغه اش کردم

تجاوز به 2 دختر نوجوان توسط مرد 96 ساله!+عکس کفتار پیر

تجاوز وحشیانه به دختر 15 ساله همسایه / وقتی تنها بودم از دیوار وارد خانه شد و ... + عکس

 

کدخبر: 385121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟