اعترافات تکان دهنده شرورهای قمه کش در خانه فساد / به دیدن مهلا رفته بودیم که جوان کرجی آنجا بود! + عکس

این متهم که میلاد نام دارد در حالی که حلقه های آهنین قانون Law دستانش را می فشرد، روز گذشته در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، مقابل میز عدالت ایستاد و به سوالات فنی و تخصصی قاضی Judge کاظم میرزایی (بازپرس ویژه قتل Murder عمد) پاسخ داد.

این جوان که به وارد آوردن چندین ضربه قمه به جوان 30 ساله ای به نام رضا اعتراف می کرد، به تشریح ماجرای درگیری در بامداد جمعه گذشته در مشهد پرداخت و گفت: شب جمعه بود که من و دوستم محمد قرص مخدر دار مصرف کردیم هنوز نیم ساعت از این موضوع نگذشته بود که تصمیم گرفتیم نزد زن جوانی برویم که قبلا با او آشنا شده بودیم! به همین خاطر با زن میان سال معروف به خاله تماس گرفتیم که آشنایی خاصی با آن زن جوان به نام مهلا داشت.

خاله آدرس منزل مهلا را به ما داد و تاکید کرد که ساعت 2 تا 3 نیمه شب به آن جا برویم. البته این بار اول نبود که ما مهلا را می دیدیم ولی این بار هیچ پولی در بساط نداشتیم با وجود این، من و دوستم قمه هایمان را برداشتیم و به منزل سه طبقه ای رفتیم که خاله آدرس آن را به ما داده بود. وقتی در ساختمان را گشودند آن جا خیلی تاریک بود چون برق ساختمان قطع شده بود. وارد ساختمان که شدیم در طبقه سوم آن، خاله به همراه یک پیرمرد و یک زن جوان دیگر کنار هادی و رضا حضور داشتند. من چراغ قوه گوشی تلفنم را روشن کردم و به خاطر این که پول نداشتیم با هادی و رضا که معروف به رضا تهرانی بود، مشغول گفت و گو شدم اما آن ها وقتی شنیدند که پولی همراه ما نیست ناگهان به سمت من و محمد حمله ور شدند. آن دو نفر مرا زیر مشت و لگد گرفتند و دوستم به طبقه پایین رفت. در همین هنگام خاله و آن زن جوان نیز با دیدن این وضعیت از آن جا گریختند.

به هر طریقی بود خودم را از زیر دست و پای آنان رها کردم و با هادی گلاویز شدم. چند ضربه با قمه به سرش زدم که او گیج شد و کنار پیرمرد نشست. در این هنگام بود که فهمیدم رضا تهرانی و دوستم نیز در داخل حیاط درگیر شده اند. وقتی از پله های ساختمان پایین رفتم محمد را با سرووضعی خون آلود دیدم اما رضا مقابل من ایستاد که من هم چند ضربه چاقو به قسمت بالاتنه اش زدم. محمد در حالت توهم فکر می کرد که صورتش دو قسمت شده است به همین دلیل فریاد می زد و سروصدا می کرد.

من هم خودم را روی رضا پرت کردم که در این هنگام محمد هم به کمک من آمد و با قمه ضرباتی را به رضا زد. درگیری ما به بیرون از ساختمان کشید و ما در حالت خشم و عصبانیت شیشه های دو خودرو را نیز شکستیم. وقتی رضا غرق در خون کنار کوچه افتاد، من دست مهلا را گرفتم. او ترسیده بود و وحشت زده می گفت: اگر برای من جنس (مواد مخدر) و پول جور کنید با شما می آیم! وقتی با پاسخ مثبت من روبه رو شد، به دنبال ما به راه افتاد. بعد از آن به خانه محمد رفتیم. هدف ما برقراری ارتباط شیطانی بود با وجود این، من که آن همه خون و خونریزی را چند دقیقه قبل دیده بودم،حالت تهوع گرفتم و به خانه خودمان رفتم. مدتی بعد محمد که به پارک نزدیک منزل ما آمده بود با من تماس گرفت و دوباره با هم به خانه ما بازگشتیم. مهلا خمار بود و مواد مخدر Drugs می خواست اما آن ساعت شب، با هرکس تماس می گرفتیم پاسخ گوشی را نمی داد چون همه خواب بودند! اگرچه مهلا دست بردار نبود ولی بالاخره او را راضی کردیم که چند ساعت تا صبح صبر کند. بعد از حدود سه ساعت استراحت، بالاخره از طریق یکی از دوستان محمد برای او مواد مخدر تهیه کردیم. سپس مهلا را بعد از مصرف مواد به خانه اش فرستادیم و من هم به کاشمر گریختم. متهم این پرونده جنایی ادامه داد: روز بعد وقتی فهمیدم که رضا بر اثر ضربات قمه به قتل رسیده است به مشهد بازگشتم که توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدم.

در پی اعترافات صریح متهم پرونده «درگیری خونین قمه کش ها» ، وی با صدور قرار بازداشت موقت از سوی قاضی کاظم میرزایی در اختیار کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت.

شایان ذکر است، تحقیقات بیشتر درباره زوایای پنهان این پرونده از سوی سرگرد حمیدفر (افسر پرونده) و با نظارت سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی) همچنان ادامه دارد.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد +عکس

حضور خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی + عکس

کاملترین فیلم اعترافات ناظم منحرف اخلاقی دبیرستان در غرب تهران / من به بچه ها دست نزدم + جزییات تکاندهنده

فوری/ یافتن بسته ای مشکوک به بمب در مجلس / وضعیت قرمز اعلام شد

تعرض به دانش آموزان پسر تهرانی در یک دبیرستان / اعتراف معلم شیطان صفت و ناگفته های خانواده ها +فیلم

جواب منفی 4 زن و مرد بازیگر معروف به دعوت افطاری رییس جمهور + عکس

وقتی وارد خانه شدم دخترم دستپاچه شد و جوان غریبه از خانه فرار کرد!

دردسر ازدواج یک زن با 2 دوست در کرج! + عکس

هم مادرم و هم دو زن بابایی که داشتم با مردهایی به غیر از پدرم زندگی کردند!

خبری از سرنوشت ٦ کودک گمشده گرمساری + عکس

اعترافات تکان دهنده شرورهای قمه کش در خانه فساد / به دیدن مهلا رفته بودیم که جوان کرجی آنجا بود! + عکس

راز قتل زن تهرانی با نظریه پزشکی قانونی تهران لو رفت

کدخبر: 384503 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟