سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت : یکی از شب های زمستان سال گذشته فردی جلوی در منزلش در روستای طلحه توسط افرادی ناشناس با شلیک چندین تیر از سلاح کلاشینکف به قتل Murder رسید.

وی بیان کرد: با حضور کارآگاهان کشف جرم Crime پلیس Police آگاهی دشتستان و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد ضاربان سه نفر بوده که با یک دستگاه خودرو پراید ساعتی قبل از قتل، مقتول را بطور کامل زیر نظر داشته و در فرصت مناسب وی را هدف قرار داده اند.

واعظی ادامه داد: تحقیقات اطلاعاتی و پلیسی گسترده و پیچیده ای برای کشف هویت عاملان قتل که هیچگونه ردی از خود برجا نگذاشته بودند بصورت مستمر و مداوم در دستور کار قرار گرفت تا در نهایت سه نفر مظنون شناسایی شدند.

وی اظهار داشت: پس از جمع آوری ادله و مستندات متقن 2 نفر از متهمان که پدر و پسری بودند در روستای طلحه دستگیر شدند.

واعظی یادآور شد: یکی از متهمان دستگیر شده اعتراف کرد که به علت اختلاف قبلی با مقتول به همراه 2 فرزند پسرش به در منزل مقتول رفته و خودش با شلیک گلوله مقتول را به قتل رسانده است.

وی با بیان اینکه فرزندی که رانندگی خودرو را بر عهده داشته نیز به همراه پدرش دستگیر شده است اظهار کرد: از این متهمان چهار قبضه سلاح کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: یکی از اسلحه ها در منزل متهمان و سه قبضه سلاح دیگر از جمله اسلحه بکار رفته در قتل را در کوهستان های اطراف روستای ' دهرود 'مخفی کرده بودند که کشف شد.

 

کدخبر: 383896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟