به گزارش گروه جنایی رکنا، بامداد جمعه گذشته، فریادهای دلخراش چند جوان قمه به دست، سکوت بامدادی در منطقه بولوار دوم طبرسی مشهد را شکست. این درگیری که با شکستن شیشه های خودروها نیز همراه بود، اهالی منطقه را هراسان از منازلشان بیرون کشید اما آن ها از ترس قمه به دستانی که بی محابا به سوی یکدیگر حمله ور شده بودند، به طور پنهانی و از گوشه و کنار منازل به این صحنه وحشتناک می نگریستند.

این در حالی بود که شاهدان عینی، دو جوان قمه به دست را دیدند که دست زن جوانی را گرفته و او را کشان کشان با خود می بردند اما صحنه این درگیری خونین، زمانی هولناک تر شد که پیکر غرق در خون جوانی حدود 35 ساله مقابل یک منزل مسکونی سه طبقه افتاد و لحظاتی بعد جان سپرد. وقتی با تماس های مردمی، ماموران کلانتری به محل رسیدند که دیگر نزاع خاتمه یافته و از زن جوان ربوده شده نیز خبری نبود.

با گزارش ماجرای درگیری مرگبار «قمه به دستان» به قاضی Judge ویژه قتل Murder عمد، در حالی قاضی کاظم میرزایی به همراه عوامل اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی عازم محل وقوع جنایت Crime شد که سپیده بامدادی از پیله تاریک شب بیرون می خزید.

با حضور مقام قضایی در محل، تحقیقات میدانی و تخصصی درباره این جنایت هولناک آغاز شد. مردی که شیشه های خودروی وی توسط عاملان این درگیری خونین، تخریب شده بود به قاضی ویژه قتل عمد گفت: وقتی با سر و صدای قمه به دستان بیرون آمدیم، آن ها شیشه های خودروام را شکستند و از من خواستند از خانه بیرون نیایم! برخی شاهدان نیز ردپای این جنایت را به زن جوان مطلقه ای ارتباط دادند که قمه به دستان او را با خود برده بودند. یکی دیگر از خسارت دیدگان این حادثه Incident نیز مدعی شد: در حال عبور با خودرو از داخل خیابان بودم که چند نفر به سمت من حمله ور شدند و شیشه های خودروام را شکستند!

ادامه تحقیقات نشان می داد جوانی که با ضربات قمه به قتل رسیده، معروف به رضا تهرانی است و نزد یکی از دوستانش به نام هادی در همان ساختمان سه طبقه حضور داشته که به هواخواهی از دوستش وارد ماجرای این درگیری خونین شده است.

این گونه بود که تحقیقات قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به بررسی وضعیت اجتماعی و اخلاقی ساکنان ساختمان سه طبقه کشید.

در طبقه اول این ساختمان زنی زندگی می کرد که چند ساعت قبل توسط ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد به همراه پسر مردی که در طبقه سوم زندگی می کند به اتهام سرقت Stealing دستگیر شده بود. این زن که در کلانتری توسط قاضی میرزایی مورد بازجویی قرار گرفت، مدعی شد دخترش در جای دیگری زندگی می کند اما چند روزی است که به خاطر اختلاف با همسرش نزد او آمده است و بدین ترتیب هویت دخترش را فاش کرد. ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که دختر ربوده شده، دختر همین زنی است که در طبقه اول ساختمان سکونت دارد.

با به دست آمدن این اطلاعات، تحقیقات در محل وقوع جنایت در حالی ادامه یافت که مرد ساکن طبقه سوم این ساختمان، ادعا می کرد برخی عوامل این نزاع خونین در خانه او بودند که ناگهان برق ساختمان قطع شد و دو نفر قمه به دست به زور وارد خانه شدند. آن ها قصد داشتند که دختر ساکن در طبقه اول را با خود ببرند که درگیری بین دیگر اهالی ساختمان رخ داد و در این میان رضا تهرانی به قتل رسید. این در حالی بود که ماموران کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد فرزند مرد ساکن در طبقه سوم ساختمان را به اتهام سرقت دستگیر کرده بودند. با وجود این، بررسی ها نشان می داد که در طبقه دوم ساختمان کسی حضور نداشته و آن شب خالی از سکنه بوده است.

تحقیقات درباره این درگیری مرگبار به ساعت 9 صبح جمعه کشیده بود که ناگهان زن جوان با مراجعه به کلانتری محل، ادعا کرد همان زنی است که عاملان درگیری او را با تهدید و توسل به زور ربوده و در منزلی در همان نزدیکی مورد آزار قرار داده اند.

با گزارش این ماجرا به قاضی میرزایی، شاخه دیگری از روند عملیاتی این پرونده به سوی تحقیق از زن جوان کشیده شد. ادامه بررسی ها نشان می داد که خواهر یکی از متهمان تحت تعقیب در همان نزدیکی زندگی می کند بنابراین، این فرد در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه در منزل یکی دیگر از بستگانش شناسایی و دستگیر شد. «م-د» که 22 سال سن دارد، در بازجویی ها گفت: ما شیشه کشیده بودیم و حال طبیعی نداشتیم. وی در عین حال به شرکت در نزاع دسته جمعی و همچنین آزار زن جوان اعتراف کرد.

تحقیقات بیشتر برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این پرونده جنایی همچنان با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی کاظم میرزایی ادامه دارد.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جمال در شرکت خصوصی زهرا 7 ساله را تنها گیر انداخت + عکس و جزییات

اهانت سعودی ها به پیامبر(ص)

وحید مرادی شرور معروف تهران هنگام بازسازی قتل حسین چه گفت؟ + فیلم اختصاصی

راز هولناک ازدواج یک مرد با 2 خواهر!

دردسر دوست مجرد داماد برای عروس جوان / خسرو خیلی مهربان است!

مادر سنگدل نوزادش را در دریای خون بند ناف رها کرد تا بمیرد + عکس

کاش همراه خانواده ام در زلزله بم می مُردم / جلال دامنم را لکه دار کرد و عرفان عشق به زندگی ام!

صاحب دکه در آن شب سرد مرا به داخل برد و در را بست / هیچ کس التماس های این زن را نشنید!

اولین گفتگو با پدر عاطفه / ماجرای درآوردن کلیه ها دختر 9 ساله چه بود؟ + عکس

زن معتادی که جراح معروفی شد + عکس

«فرمون» به سمت مرگ پیچید / استاد شرمنده ایم! + عکس

مردی که بچه دار نمی شد با ساطور دست های همسرش را قطع کرد! +عکس

دستگیری سرهنگ قلابی برای سیزدهمین بار در تهران! + عکس

دانش آموز 12 ساله مشهدی با قرص های روانگردان 5 دوستش را مسموم کرد!

بلایی که زن برادرم به زندگی من و خودش آورد!

 

کدخبر: 383795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟