29 سال حبس بخاطر نقشه شیطانی زوج شیاد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، در این پرونده که در شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد متهم مرد به اتهام آدم ربایی به 21 سال حبس و زن جوان که در این سناریو مشارکت داشت به 8 سال حبس محکوم شدند اما دادرسان دادگاه مرد جوانی را که به‌عنوان مأمور پلیس Police در این پرونده متهم بود تبرئه کردند.

به‌گزارش خبرنگار حوادث Accidents «ایران»، ماجرای این خانه سیاه شهریور سال 95 در پی مراجعه مردجوانی به اداره پلیس قرچک فاش شد.

این مرد در بازجویی به مأموران گفت: من از تجار بازار Store میوه و تره ‌بار هستم، روز قبل با خودروی شخصی‌ام در مسیر بازگشت به خانه‌ زن جوانی را کنار خیابان سوار کردم که ظاهراً در انتظار رسیدن تاکسی ایستاده بود. این زن لحظاتی بعد سر صحبت را باز کرد و گفت که اسمش پریسا است و به تنهایی زندگی می‌کند، او پیشنهاد دوستی داد که قبول کردم و بعد مرا به خانه‌اش دعوت کرد.

ساعت 10شب بود که وارد خانه‌اش شدم و در حال حرف زدن بودیم که ناگهان زنگ در خانه را زدند.پریسا گفت که برادرش به دیدن او آمده است، برای همین مرا در حمام خانه پنهان کرد. من داخل حمام بودم که صدای زن و مردی را شنیدم. آنها با پریسا شروع به دعوا کردند تا اینکه مردی جوان وارد حمام شد و مرا بشدت کتک زد. او و زنی که همراهش بود با من دعوا کردند که چرا بدون اجازه وارد خانه زن تنهایی شده‌ام و مرد گفت این زن خواهر اوست و تنها زندگی می‌کند.

من عذرخواهی کردم و خواستم خانه را ترک کنم که مرد جوان درخواست حق السکوت کرد. من مقداری پول در کارت عابربانکم داشتم که کارت را به همراه رمز آن در اختیار آن مرد گذاشتم. بعد با باجناقم تماس گرفتم و درخواست پول بیشتری کردم. سپس مرد جوان را به در خانه باجناقم فرستادم و او با 14‌میلیون تومان پول برگشت. ساعت حدود یک‌ونیم شب بود که خواستم مرا رها کنند، اما قبول نکردند تا اینکه سند سیم‌کارتم را نیز به نام آنها زدم و بعد رهایم کردند.با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت تیمی از مأموران پلیس به دستور قاضی Judge راهی خانه مورد نظر شدند. مأموران پلیس امنیت شرق تهران همزمان با ورود به خانه موفق شدند متهمان را هنگام تقسیم پول‌ها بازداشت کنند. آنها در بررسی خانه متوجه شدند همه جای خانه مجهز به دوربین‌های مداربسته است. در جریان تحقیقات بعدی پلیس معلوم شد این افراد یک باند اخاذی تشکیل داده‌اند و از مردان فریب خورده پول می‌گیرند. در بررسی‌های بعدی با صدور قرار منع تعقیب برای پریسا، زن و مرد جوان مجرم شناخته شدند و صبح دیروز قضات شعبه هفتم دادگاه کیفری این مرد جوان را به 21سال حبس و زن جوان همدستش را به 8سال حبس محکوم کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عباس مرد شرور مرا با خود به خانه اش برد و به زور لباس هایم را کَند!

توئیت جنجالی خبرگزاری رسمی عربستان در اهانت به پیامبر(ص)

دختر 16 ساله پس از شب وحشتناک در پارتی خودکُشی کرد / خشایار او را بیهوش کرده بود

جزییات فرار بن سلمان از کاخ با بدنی خون آلود

جوان 18 ساله که روی طناب دار مُرده بود زنده شد / در چابکسر رخ داد

این ستاره های خانم و آقا رفتارهای زشتی دارند + عکس و جزییات

رفتارهای خونسردانه مردی با چاقویی فرو رفته در سرش + فیلم عجیب

فیلم / وحید مرادی امروز در خانه حسین گودرزی قتل را بازسازی کرد + اختصاصی

اعترافات شوکه کننده یک زن/ شوهرم پدر نوه دختری ام است ! + عکس

حمید صفت از زندان آزاد می‌شود / این خواننده اعدام نخواهد شد!

قتل عاطفه 9 ساله برای دزدیدن کلیه هایش ! / قاتل جسد را آتش زد + عکس دختربچه

پیدا شدن اجساد خلبان هواپیمای یاسوج ، رییس هیات والیبال و مادر 2 برادر

این شیاد را می شناسید؟! او به زنان تهرانی پیشنهاد ازدواج می داد + عکس

کدخبر: 383787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟