به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، جلسه رسیدگی به پرونده صبح دیروز در شعبه‌دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اسلامی برگزار شد. بعد از اعلام رسمیت جلسه، نماینده دادستان در قرائت کیفرخواست گفت: متهم 25‌ساله به نام سپهر هفدهم فروردین‌‌سال‌95 به اتهام قتل Murder پسردایی 24‌ساله‌اش به نام آرمان در لواسان بازداشت شد. سپهر در بازجویی‌ها گفت: «‌سیزدهم فروردین‌ماه همه اقوام در خانه پدربزرگم در لواسان دور هم جمع بودیم. من و آرمان برای ناهار جوجه‌کباب خریدیم و قرار بود هرکس سهم خودش را بدهد. بعدازظهر در حیاط نشسته بودیم که مادر آرمان مرا صدا کرد و سهم پول جوجه کباب را داد.‌» متهم در ادامه گفت: «بعد از فوت پدرم با مادر معلولم تنها زندگی می‌کردم. به همین خاطر پدربزرگم کمی بیشتر به ما توجه داشت. آن روز هم سهم ما را حساب کرد و همین باعث کینه شد. آرمان در حیاط بعد از صحبت با پدر و مادرش به سمت ما حمله کرد و از آنجائیکه مشروب خورده بود جلوی چشم همه به مادرم توهین کرد و بعد با پدربزرگم گلاویز شد. در آن لحظه پدربزرگم تلفن همراهش را داد تا به 110‌زنگ بزنم، اما من این کار را نکردم. آرمان با دیدن این صحنه عصبانی شد و شروع به شکستن وسایل خانه و شیشه کرد. سعی کردم او را آرام کنم اما نشد. به همین خاطر مادرم را همراه پدربزرگ و مادربزرگم به اتاقی بردم و در را قفل کردم. آرمان به زور می‌خواست وارد اتاق بشود به همین خاطر با شکستن شیشه بالای در سعی داشت وارد اتاق شود که زخمی شد. این هم کارساز نشد و او سعی داشت به زور وارد اتاق شود. آنجا بود که یک شیشه شکسته برداشتم و به او زدم.‌» نماینده دادستان گفت: «متهم در اولین جلسه رسیدگی به پرونده از سوی قضات شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران با انکار جرمش بنا به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. حکم صادره به دیوان عالی کشور فرستاده شد که با نقض رأی پرونده به شعبه همعرض ارجاع داده شد.‌» نماینده دادستان متهم را گناهکار دانست و برای او درخواست اشد مجازات کرد.

در ادامه اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و بار دیگر برای متهم درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه حاضر شد و در حالیکه اشک می‌ریخت با انکار جرمش گفت: «آرمان تحت تأثیر حرف‌های مادرش عصبانی شد و به ما حمله کرد. مقتول بارها به خاطر بیکاری پدرش گلایه کرده بود و حتی از پدربزرگم نیز درخواست ارثیه کرده بود. او توقع داشت پدربزرگم به وضعیت مالی پدر او بیشتر رسیدگی کند. آنجا بود که مقتول با کمک 35‌هزارتومانی سهم جوجه کباب و تحریک حرف‌های پدر و مادرش به من و مادر معلولم حمله کرد و اثاثیه خانه را شکست.‌» متهم در ادامه گفت: «آن روز من و آرمان مست بودیم و حال طبیعی نداشتیم. آرمان با شکستن شیشه بالای در سعی کرد به زور وارد اتاق شود. به همین خاطر قسمتی از شیشه بالای در به شکمش فرو رفت و زخمی شد. او بعد از آنکه نتوانست وارد اتاق شود با پدر و مادرش خانه را ترک کرد و هنوز زنده بود.‌» متهم در آخر گفت: «باور کنید من با شیشه ضربه‌ای به آرمان نزدم و هیچ وقت قصد کشتن او را نداشتم.»

متهم در آخرین دفاعش گفت: «من و آرمان از بچگی با هم بزرگ شده بودیم و هیچ وقت راضی به مرگ او نبودم. دوساله بودم که پدرم را از دست دادم و چند سال بعد مادرم به خاطر تزریق آمپول اشتباه دچار معلولیت شد. به همین خاطر پدربزرگم از نظر مالی به ما کمک می‌کرد و آرمان از این موضوع ناراحت بود. حالا از وقتی به زندان Prison افتاده‌ام مادرم مرا که عصای دستش بودم از دست داد و حالا با پدربزرگم زندگی می‌کند.»

در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عباس مرد شرور مرا با خود به خانه اش برد و به زور لباس هایم را کَند!

توئیت جنجالی خبرگزاری رسمی عربستان در اهانت به پیامبر(ص)

دختر 16 ساله پس از شب وحشتناک در پارتی خودکُشی کرد / خشایار او را بیهوش کرده بود

جزییات فرار بن سلمان از کاخ با بدنی خون آلود

جوان 18 ساله که روی طناب دار مُرده بود زنده شد / در چابکسر رخ داد

این ستاره های خانم و آقا رفتارهای زشتی دارند + عکس و جزییات

رفتارهای خونسردانه مردی با چاقویی فرو رفته در سرش + فیلم عجیب

فیلم / وحید مرادی امروز در خانه حسین گودرزی قتل را بازسازی کرد + اختصاصی

اعترافات شوکه کننده یک زن/ شوهرم پدر نوه دختری ام است ! + عکس

حمید صفت از زندان آزاد می‌شود / این خواننده اعدام نخواهد شد!

قتل عاطفه 9 ساله برای دزدیدن کلیه هایش ! / قاتل جسد را آتش زد + عکس دختربچه

پیدا شدن اجساد خلبان هواپیمای یاسوج ، رییس هیات والیبال و مادر 2 برادر

این شیاد را می شناسید؟! او به زنان تهرانی پیشنهاد ازدواج می داد + عکس

کدخبر: 383785 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟