التماس های دو قاتل در دادگاه به حرمت ماه مبارک رمضان +عکس

نخستین اعدامی که دیروز از جنبه عمومی جرم Crime در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge محسن زالی بوئینی و با حضور یک مستشار محاکمه شد. امید 27ساله در شامگاه 8 آذر ماه سال 91 وقتی که 21 سال داشت در دعوای گروهی در بومهن یک پسر جوان به نام هادی را کشت.

وی در شعبه 71 دادگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به قصاص محکوم شد. این حکم در دیوان عالی کشور تایید شده بود که وی توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. به همین خاطر دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

وی گفت: من سنگ کار و با شوهرخواهرم به نام برات همکار بودم . گاهی اوقات برات با من درددل می کرد. او آخرین بار گفت: شوهرخواهرش به نام اسماعیل با خواهرش الهه اختلاف دارند و اسماعیل بارها خواهرش را کتک زده است. برات از من کمک خواست. به همین خاطر ما برای پایان دادن به اختلاف های خانوادگی خواهر برات به خانه انها رفتیم.

وی ادامه داد: ما با اسماعیل و الهه صحبت کردیم. الهه طلاق می خواست. تا اینکه اسماعیل برای راضی کردن زنش قبول کرد او را پیش خانواده اش به شهرستان ببرد.  ما در حال صحبت کردن بودیم که یکباره برادرهای اسماعیل سر رسیدند و با چوب و چماق به ما حمله کردند. من هم برای دفاع از خودم و شوهر خواهرم ناچار شدم چاقو بکشم. در آن دعوا نمی دانم چطور شد که چاقو به شکم یکی از برادرهای اسماعیل فرو رفت.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: در مدتی که در زندان Prison هستم سختی زیادی کشیدم تا توانستم با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کنم. در این سالها نامزدم منتظرم مانده است. من در زندان در کلاس های دارالقران شرکت کردم و نگاهم به زندگی تغییر کرد. حالا که خداوند به من رحم کرد و زندگی دوباره به من داد از قضات دادگاه تقاضا دارم به حرمت ماه مبارک رمضان در مجازاتم تخفیف قائل شود تا بتوانم به زودی از زندان آزاد شوم. قضات دادگاه در پایان وی را به 6سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کردند تا به زودی آزاد شود.

دومین اعدامی که با پرداخت دیه توانست به زندگی بازگردد، اکبر 37ساله 10 سال قبل مرد جوانی را به خاطر متلک پرانی در خیابان سردار جنگل کشت.وی دیروز به قضات دادگاه گفت: اگر چه به خاطر خرید و فروش مواد مخدر Drugs به 10 سال زندان محکوم شده ام و تا دوره محکومیتم را نگذرانم نمی توانم از زندان آزاد شوم اما حالا که رضایت اولیای دم را جلب کرده ام از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم.

وی در حالی که به شدت اشک می ریخت گفت: من در سالهایی که در زندان بودم پدرم را از دست دادم. حالا فقط یک مادر دارم که می خواهم به خاطر او زودتر از زندان آزاد شوم. من می خواهم در چند سال آخر عمر مادرم کنارش باشم.در زندان قران را حفظ کرده ام و دیپلم گرفته ام. حالا به حرمت ماه مبارک رمضان از قضات دادگاه کمک می خواهم.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و وی را به 10 سال زندان محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جدایی عجیب زن و شوهر بازیگر / آن دو عاشقانه با هم زندگی می کردند + عکس

عکس های بازیگر زن گوزل ترکیه با برادرش کاربران را شوکه کرد + تصاویر

اعدام برای قاتل سریالی دختر / این مرد به خوابیده ترسناک معروف است +عکس

گوشت گربه و کلاغ در ظرف غذای مردم فقیر در روستاهای زابل ! +تصاویر ناراحت کننده

عکس / نماینده و فرماندار با کت و شلوار داخل استخر پریدند! / در مراسم افتتاح استخر شهرستان فراشبند

حال غریب احمدی نژاد در افطاری بیت رهبری + عکس

دستگیری سه بازیگر زن معروف در توالت یک رستوران! + عکس

لحظه تکان دهنده سیگار کشیدن دختر 3 ساله با پدرش+ فیلم

دردسر زیبایی دماغ عروس سلطنتی برای زنان دنیا + عکس

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

 

کدخبر: 383143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟