به گزارش گروه اجتماعی رکنا، زن جوان که چند سال بیشتر از زندگی زناشویی اش نمی گذرد با یک دنیا حسرت درباره مصایب زندگی اش می گوید: با هزار آرزو و عشق پا در محضر ازدواج گذاشتم و به عقد همسرم درآمدم . با وجود این که هنوز چند سال نیست از ازدواج مان می گذرد اما با دهن بینی و ساده اندیشی و البته طمع کاری شوهرم زندگی ام به چالش کشیده شده است. نه به عاقبت کار و بار همسرم خوشبین و نه از آینده زندگی خودم مطمئن هستم.

همسرم از همان ابتدا مثل پدرش تن به کار نمی داد و مدام پی دوستانش برای پیدا کردن یک شغل به اصطلاح آب و نان دار بود که همه به یاس تبدیل می شد. با این که در روستا زندگی می کردیم و زمین کشاورزی برای کشت و کار فراهم بود اما همسرم کار کشاورزی را بیهوده و وقت تلف کردن می دانست برای همین به دنبال کار راحت و با درآمد بالا می گشت اما هر بار ناکام به خانه بر می گشت. هر بار که به او اعتراض می کردم دست از رویا پردازی بردارد و سرش را با کار کشاورزی گرم کند و به حرف های سراب گونه دوستانش گوش نکند اما فایده ای نداشت و فقط خودم را کوچک می کردم.

زندگی ما در حال فرسایش بود و به اکثر فامیل بدهکار شده بودیم. به خاطر بیکاری همسرم مدام به بدهکاری مان افزوده می شد و هر بار همسرم فقط به طلبکارها وعده و وعید می داد که به زودی طلب هایشان را خواهد داد. این ماجرا ادامه داشت تا این که روزی همسرم به من گفت از طریق دوستانش در یکی از شهرهای بزرگ در یک شرکت کار پیدا کرده است و با سرمایه گذاری اندک سود چند برابری قسمت اش خواهد شد و برای همین باید چند قطعه زمین بفروشد تا مبلغ اولیه را برای سرمایه گذاری فراهم کند.

هر چقدر به او التماس کردم این کار را نکند اما همسر جوان و خامم تصمیم اش را گرفته بود. او با پول فروش زمین کشاورزی راهی دیار غربت شد.

بعد از گذشت مدتی از رفتن همسرم از طریق دوستانش مقداری پول که به گفته همسرم سود مشارکت بود به دستم رسید و همسرم با خوشحالی به من قول داد که در آینده ای نزدیک زندگی مان زیر و رو خواهد شد. مدتی از این ماجرا گذشت تا این که از همسرم خبری نشد. نه جواب تلفن اش را می داد و نه مکانش را لو می داد. خیلی نگرانش شده بودم که مبادا اتفاق تلخی برایش افتاده باشد.

این دلهره من ادامه داشت تا این که از طریق یکی از دوستانش متوجه شدم همسرم تمام دار و ندارش را از دست داده و آن شرکت سرابی بیش نبوده است و مدیران یک شرکت هرمی کلاه بزرگی سر همسرم و دوستانش گذاشته و متواری شده اند.

به گفته دوستانش همسرم به خاطر بی پولی و آبروریزی که راه انداخته روی بازگشت به خانه را ندارد برای همین خودش را مخفی کرده و مدتی است که از او بی اطلاع هستم. هر چقدر منتظر ماندم تا به خانه برگردد اما دیدم فایده ای ندارد و در زندگی با مرد دهان بین و خوش باور غیر از تباهی عمر و حسرت چیزی نصیب ام نخواهد شد، برای همین به دادگاه خانواده آمده ام تا با کمک قانون Law بتوانم راه حلی برای زندگی توفان زده ام پیدا کنم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

این 2 برادر را می شناسید؟ / آنها خیابان گرد تهران بودند! +عکس

6 زن درخانه فساد با مردان عراقی در وضعیت بد دستگیر شدند/در آبادان رخ داد

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

زن ایرانی کودک زنده به گورشده را در تپه های لوس آنجلس نجات داد! + عکس

اقدم غیر انسانی پزشک برای سقط جنین دوست دختر حامله اش / اسکندر دستگیر شد + عکس

دعوای عجیب 2 دختر دبیرستانی و مادرانشان در آبادان / کتک کاری در خیابان رخ داد

هویت همسر بن سلمان لو رفت / او هم یک شاهزاده عربی است! + عکس بدون حجاب

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

نقش یک دختر فومنی در یک فیلم مردم رشت را به خیابان ریخت!

معمای قتل های سریالی حل نشده 6 دختر / این دختران قربانی نیت شوم شدند + عکس

کدخبر: 383098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟