25سال زندان مجازات 2 دزد مسلح طلافروشی خیابان شمشیری تهران + عکس

نیما ۲۸ ساله و مهدی ۲۷ ساله مهرماه سال ۹۶ و بیست و ششم دی ماه پارسال به دو طلافروشی در محدوده خیابان شمشیری تهران مسلحانه دستبرد زدند و چندین کیلوطلا سرقت Stealing کردند. آنها در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.
در آن جلسه صاحب نخستین طلا فروشی که به آن دستبرد زده شده بود روبه روی قضات ایستاد و گفت :دو پسر جوان به مغازه ام حمله کردند و نیم کیلو طلا دزدیدند.
دومین شاکی نیز گفت: متهمان با تهدید اسلحه ۵ کیلو ۸۴۰ گرم طلا سرقت کردند که فاکتورهای آنها را دارم ولی حالا ادعا می کنند فقط یک کیلو و 700 گرم طلا برده اند. آنها محارب هستند و برایشان حکم اعدام execution می خواهم.
سپس نیما رو به روی قصاص ایستاد و گفت : من و مهدی از بچگی با هم دوست بودیم .من دستفروشی می کردم و فیلم می فروختم که چند بار دستگیر شدم. به همین خاطر با موتور کار می کردم.من و مهدی در پارک با دو پسر جوان آشنا شدیم که قصد داشتند قاچاقی از کشور خارج شوند. آنها دو اسلحه را که می‌گفتند ۸ میلیون تومان ارزش دارد به ما سپردند تا برایشان بفروشیم .آنها پس از مدتی به ترکیه و سپس به آلمان ر فتند و در این مدت هیچ مشتری برای خرید اسلحه ها معرفی نکردند.
وی ادامه داد: من و مهدی به تریاک و شیشه معتاد Addicted بودیم و حال و روز خوبی نداشتیم که به فکر سرقت مسلحانه افتادیم.من اصلا قصد شلیک نداشتم اما وقتی با مرد طلافروش گلاویز شدم ناچار به شلیک شدم. ما بعد از سرقتها هنوز پول هایمان را کامل از مرد مالخر نگرفته بودیم که به خاطر فیلم های دوربین مداربسته دومین طلافروشی شناسایی و دستگیر شدیم.مهدی نیز حرف های همدستش را تکرار کرد.
در پایان جلسه هیات قضایی وارد شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده نیما را به 15سال زندان Prison و مهدی را به 10 سال زندان و رد مال محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام بی شرمانه عروس و داماد امریکایی در خیابان + عکس

فوری / نیوشا ضیغمی مادر شد +عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

سگ هار در اصفهان 3 کودک را پاره پاره کرد

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

گاف بزرگ نماینده مجلس در تلفظ یک واژه انگلیسی + فیلم

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

کدخبر: 383058 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟