ناگفته های تلخ دختران تهرانی که در دام راننده پژو 405 می افتادند / او مرا از پارکینگ خانه دزدید + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 18.75M | مدت زمان ویدیو: 00:03:05

به گزارش رکنا،  اوایل دی‌ سال گذشته بود که زنی وحشت زده به اداره پلیس رفت و از مرد جوانی به اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد. 

زن جوان در حالی که از شدت ترس دست و پایش می‌لرزید، گفت: ساعتی قبل از خانه‌ام بیرون آمدم و در نزدیکی خیابان قلهک منتظر تاکسی بودم تا به محل کارم بروم که خودروی پژو‌405 به عنوان مسافرکش جلوی پایم توقف کرد. پس از گفتن مسیر در صندلی جلو نشستم و راننده که مرد جوانی بود به راه افتاد. در میان راه راننده به بهانه ترافیک خیابان مسیرش را عوض کرد که به او اعتراض کردم و خواستم توقف کند و پیاده شوم که ناگهان چاقوی بزرگی به پهلویم گذاشت و مرا تهدید به مرگ کرد. ترس وجودم را گرفته بود و قادر به حرف زدن نبودم که راننده در خیابان خلوتی توقف کرد. می‌خواستم با داد و فریاد از رهگذران درخواست کمک کنم که مرا به شدت کتک زد و بعد هم به زور مرا آزار و اذیت کرد. ساعتی بعد او پس از سرقت Stealing طلاها و اموال گرانقیمتم مرا در خیابان پیاده کرد و به سرعت از محل گریخت. 

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

مأموران در نخستین گام از تحقیقات با شکایت‌های مشابه و متعددی روبه‌رو شدند که همگی حکایت از این داشت مرد جوانی در پوشش مسافرکشی با خودروهای پژو، پراید و... زنان و دختران جوان را ربوده و پس از آزار و اذیت و سرقت اموالشان آنها را داخل خیابان رها می‌کند. 

شکایت‌های سریالی از متهم شیطان صفت 

یکی از شاکیان که دختر جوانی بود روز 18فروردین‌ماه پس از فرار Escapeاز دام مرد آدم ربا گفت: ساعت 8:30 صبح در حوالی خیابان کاوه سوار خودروی پرایدی شدم تا برای انجام کاری به مرکز شهر بروم. راننده مرد جوانی بود و به راه افتاد. پس از طی مسافت کوتاهی به راننده مشکوک شدم که همان لحظه راننده چاقویی به پهلویم گذاشت و مرا تهدید کرد هیچ حرکتی نکنم. راننده خودرواش را در خیابان خلوتی متوقف کرد و با تهدید چاقو قصد تجاوز Rape داشت. با گریه و التماس از او خواستم مرا رها کند، اما او سنگدل بود و فایده‌ای نداشت و مرا آزار داد. 

یکی دیگر از شاکیان هم گفت: ساعت 17:20‌عصر روز شنبه 25‌فروردین‌ماه امسال در حوالی قلهک سوار خودروی پرایدی شدم تا به حوالی سیدخندان بروم. به خاطر اینکه راحت باشم در صندلی جلو نشستم و راننده هم که پسر جوانی حدوداً 30 ساله بود به راه افتاد. در میانه راه راننده شروع به حرف زدن کرد که جواب او را ندادم و از او خواستم مرا پیاده کند. راننده با شنیدن این حرفم چاقویی بزرگی از زیر پایش برداشت و به پهلویم گذاشت. از ترس دست و پایم به لرزه افتاده بود و راننده هم مسیرش را تغییر داد تا اینکه دقایقی بعد در خیابان خلوتی توقف کرد و مرا با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داد. 

خواهرم را با تهدید چاقو از پارکینگ خانه‌مان ربود

دختر جوان دیگری روز جمعه 21‌ اردیبهشت ماه خبر ربودن خواهر جوانش را به مأموران پلیس خبر داد. وی گفت: ساعتی قبل با خودروی بی‌ام‌و گرانقیمتم همراه خواهرم از خانه یکی از بستگانمان به خانه‌مان در حوالی خیابان دروس برگشتیم. 

در پارکینگ را با ریموت باز کردیم و وارد پارکینگ شدیم. که ناگهان متوجه شدیم پسر جوانی با چاقوی بزرگی پشت سر ما وارد پارکینگ شد. در حالی که از ترس شوکه شدیم مرد چاقو به دست به ما حمله کرد و خواهرم را در حالی که چاقو را به گردن او فشار می‌داد کشان کشان به بیرون برد و بعد سوار خودروی پژو 405 کرد و به سرعت از محل گریخت. با داد و فریاد از رهگذران درخواست کمک کردم اما خیابان خلوت بود و مرد آدم ربا خواهرم را ربود. 

دخترجوان هم پس از رهایی از دام مرد شیطان صفت با طرح شکایتی گفت: پس از اینکه مرد شیطان صفت با تهدید چاقو مرا ربود با گریه و زاری از او خواستم مرا رها کند، اما او به گریه‌های من توجهی نمی‌کرد و به راهش ادامه داد تا اینکه در خیابان خلوتی توقف کرد و به زور مرا آزار داد. در همین حال من با داد و فریاد از مردم کمک خواستم و موفق شدم از دام مرد هوسران فرار کنم اما او با خودرواش فرار کرد. 

خودروی مرد هوسران سرقتی بود 

در حالی که هر روز به تعداد شاکیان افزوده می‌شد بررسی مأموران نشان داد مرد هوسران در تمامی آدم‌ربایی‌ها از خودروی سرقتی استفاده کرده و پس از اقدام به آدم‌ربایی و آزار و اذیت به خاطر اینکه شناسایی نشود خودروی سرقتی را رها کرده و دوباره برای جنایت‌های بعدی خودروی دیگری را سرقت می‌کرده است. 

مرد هوسران با شلیک 3 تیر زمینگیر شد 

در چنین شرایطی مشخصات مرد شیطان‌صفت به دستور قاضی در اختیار تمامی گشتی‌های پلیس قرار گرفت و مأموران تحقیقات گسترده و فنی را برای دستگیری وی آغاز کردند تا اینکه روز چهارشنبه هفته قبل مأموران گشت کلانتری‌124 قلهک هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی به خودروی پژو پرشیایی که قصد سوار کردن زن جوانی را داشت، مشکوک شدند. مأموران پس از استعلام شماره پلاک خودرو دریافتند خودروی پرشیا چند روز قبل اعلام سرقت شده است. بدین ترتیب مأموران برای توقف و دستگیری متهم اقدام کردند، اما راننده با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد تا اینکه پس از تعقیب و گریز کوتاهی با شلیک سه‌تیر زمینگیر شد و به دام افتاد. 

پس از دستگیری متهم مشخص شد وی همان راننده شیطان صفتی است که از مدتی قبل در پوشش مسافرکشی با تهدید چاقو زنان و دختران جوان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است. از سوی دیگر بررسی سوابق متهم نشان داد وی چند سال قبل به اتهام آزار و اذیت زنان و دختران جوان دستگیر و راهی زندان Prison شده است که پس از آزادی در دی‌‌سال قبل دوباره جنایت‌های خود را ازسر گرفته است. 

صبح دیروز متهم برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد. وی در بازجویی‌ها به جرم‌های خود اعتراف کرد. قاضی رضوانی پس از تحقیقات دستور انتشار عکس متهم را صادر کرد و درخواست کرد چنانچه فرد یا افرادی از سوی مرد هوسران مورد آدم‌ربایی و آزار و اذیت قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به اداره شانزده پلیس آگاهی پایتخت مراجعه کنند. متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

گفت‌وگو با متهم

خودت را معرفی کن‌؟ 

امید 30 ساله هستم. 

چند دختر یا زن را ربودی‌؟ 

درست یادم نیست اما فکر کنم هفت نفر.

در پرونده ات نوشته بیش از 20 شاکی داری‌؟ 

(سکوت می‌کند.)

چه شد که تصمیم به آدم‌ربایی و آزار و اذیت گرفتی‌؟ 

عقده داشتم از زنان. 

چرا‌؟

من بچه بالای شهرم و وضع مالی پدرم خوب است. چند سال قبل در مهمانی یکی از دوستانم شرکت کردم و با دختر جوانی به نام الهه آشنا شدم. من عاشق او شدم و تصمیم داشتم با او ازدواج کنم. او هم مدعی بود عاشق من است، اما مرا معتاد Addicted به شیشه کرد. مدتی بعد به خاطر اعتیاد به شیشه سرقت کردم و به زندان افتادم. وقتی از زندان آزاد شدم، فهمیدم او به من خیانت کرده و با فرد دیگری دوست شده‌است. از همان روز به بعد از زنان عقده گرفتم. 

درسوابقت آمده اتهام قبلی تو هم تعرض به زنان است. 

(سکوت متهم)

شما وضع مالی خوبی داشتید چرا دست به سرقت زدی‌؟ 

پدرم وقتی فهمید شیشه‌ای شده‌ام به من پول نمی‌داد. من عاشق خودرو بودم او هم گفت هر وقت اعتیادت را ترک کردی برایت ماشین می‌خرم. 

بیشتر توضیح بده‌؟ 

هر وقت شیشه مصرف می‌کردم روحی به من دستور می‌داد که زنان و دختران جوان را بربایم و مورد آزار و اذیت قرار دهم. به همین دلیل ابتدا خودرو سرقت می‌کردم و با خودروی سرقتی زنان جوان و دختران را سوار می‌کردم. 

با چه تهدید می‌کردی‌؟ 

با چاقو یا پیچ گوشتی. 

تجاوز هم می‌کردی‌؟ 

نه فقط آزار و اذیت می‌کردم. 

ساعت خاصی آدم‌ربایی می‌کردی‌؟ 

نه، هر وقت شیشه مصرف می‌کردم و حالم خوب بود تصمیم می‌گرفتم و با خودروی سرقتی زنان و دختران را به عنوان مسافر سوار می‌کردم و بعد هم... . 

در این مدت چند تا ماشین سرقت کردی‌؟ 

فکر کنم سه خودرو.

زنان و دختران ربوده شده وقتی التماس یا گریه می‌کردند چه حسی داشتی‌؟ 

حسی نداشتم. گاهی هم آنها را رها می‌کردم. 

فکر می‌کردی گرفتار شوی‌؟ 

نه. 

آخرین حرف‌؟ 

من قید زندگی‌ام را زده‌ام و می‌دانم که اعدام execution می‌شوم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسدی مچ کالبد شکاف را در پزشکی قانونی گرفت!

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

بازیگر مشهور زن سینما و تلویزیون در آستانه طلاق از همسر ثروتمندش / پرونده در دادگاه تهران

نقشه زن بی حیا برای مرد متاهل در کوچه خلوت

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

فرار سهیلای 14 ساله از پیشنهاد پدر بی حیا / وقتی گرفتار 5 جوان شدم!

اقدام بی شرمانه عروس و داماد امریکایی در خیابان + عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

 

 

 

کدخبر: 383010 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟