به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده به دنبال شکایت یک مرد ۴۵ ساله به نام سعید در دستور کار پلیس Police آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: مدتی است با همسرم اختلاف دارم. او حالا چند روز است که همراه دو فرزند ۱۲ و ۱۹ ساله مان خانه را ترک کرده و ناپدید شده است. می ترسم بلایی سر آنها آمده باشد.

با شکایت این مرد پلیس به ردیابی موبایل زن جوان پرداخت و با بررسی آنتن دهی خط این زن دریافت وی در حوالی خیابان قزوین سکونت دارد. تلاش برای به دست آمدن نشانی از زن گمشده آغاز شده بود که ۱۲ روز بعد وی به پلیس آگاهی رفت و از شوهرش و پنج عضو خانواده وی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

این زن گفت: از سال‌ها پیش همسرم به من به وکالت نامه داده بود تا تمام کارهای ملکی او را انجام دهم. اما در این سال‌ها همسرم به من شک داشت و گمان می‌کرد قصد دارم املاک او را به نام خودم سند بزنم. به همین خاطر اختلاف‌های من و همسرم بالا گرفته بود تا اینکه خانه ای در خیابان قزوین تهران اجاره کردم و برای خلاص شدن از دست همسرم، همراه فرزندانم به آنجا رفتیم ولی همسرم که رد مرا پیدا کرده بود شبانه به همراه دو برادر وسه خواهر زاده اش به خانه ام حمله کردند و مرا به زور سوار ماشین کردند و با خود بردند.

به دنبال شکایت این زن همسرش و اعضای خانواده وی بازداشت شدند ،اما آدمربایی را انکار کردند. آنها که با قرار وثیقه آزاد هستند دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند اما در ابتدای جلسه زن جوان از شکایتش صرف نظر کرد و گفت: حالا که همسرم مرا طلاق داده و همه حق و حقوقم را پرداخت کرده است از او و خانواده‌اش هیچ شکایتی ندارم. در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد وبا توجه به گذشت شاکی ، متهمان را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

یک زن زیبای ایرانی میهمان ویژه عروسی سلطنتی انگلیس + عکس

نقشه برای تصاحب دختر ایرانی در حجله شیخ نشین میلیاردر + جزئیات

فیلم لحظه به لحظه قتل/ وحید مرادی چطور درمهمانی حسین دست به چاقوشد؟

فوری / پلیس تهران حساب بانکی ۴ هنرپیشه و فوتبالیست معروف را مسدود کرد

مرد بی رحم به نازنین دختر 13 ساله دوست صمیمی اش هم رحم نکرد! / او به شلاق و تبعید محکوم شد

شراره 25 ساله پسرهای نوجوان را عاشق خودش می کرد!

وحشت از فرار 3 مرد خطرناک از زندان + عکس

این زن تهرانی را می شناسید؟ / او تلفن مخفی داشته و حالا شوهر و 3 دخترش چشم انتظار او هستند + عکس

فرزند مجری معروف تلویزیون به دنیا آمد+عکس

نقشه کثیف پسر جوان برای مادر دوست صمیمی اش

دکتر بی رحم بچه‌اش را در شکم زنش کشت + عکس

راز 8 ساله یک زن که هنگام ماموریت شوهرش زایمان کرد / رویا آزمایش هم داد ولی شوهرش قبول نکرد + عکس

کدخبر: 382647 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟