جزئیات تیراندازی مرد جوان به مرد بازنشسته در شهرک غرب +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس Police آگاهی تهران بزرگ ، در توضیح این خبر عنوان داشت : ساعت 12:00 روز 3 اردیبهشت ماه امسالو از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جنایت Crime به کلانتری 134 شهرک قدس اعلام شد .

با حضور مأمورین در محل جنایت واقع در میدان میوه و تره بار شهرک ، مأمورین با جسد مردی 65 ساله مواجه شدند که از ناحیه صورت و گردن مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود ؛ بلافاصله موضوع به اورژانس ، تیم بررسی صحنه اداره دهم و عوامل تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی Judge کشیک ویژه قتل Murder اعلام می شود .

با تأیید خبر مرگ از سوی تیم اورژانس و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد ، کارآگاهان اداره دهم و عوامل تشخیص هویت در بررسی صحنه ی جنایت اطمینان پیدا کردند که شلیک می بایست با استفاده از یک اسلحه ساچمه زنی از نوع شکاری انجام شده باشد ؛ همچنین در تحقیقات میدانی از شاهدان صحنه جنایت که متوجه ی شلیک گلوله شده بودند ، کارآگاهان اداره دهم اطلاع پیدا کردند که همزمان با شنیده شدن صدای شلیک گلوله ، یک دستگاه خودرو 206 با یک نفر سرنشین ، به سرعت از محل متواری شده است .

سرهنگ حمید مکرم ، در توضیح روند دستگیری مظنون اصلی پرونده گفت : با شناسایی هویت دقیق مقتول ، کارآگاهان با مراجعه به محل سکونت مقتول در نزدیکی محل جنایت و در تحقیقات از اعضای خانواده ی وی اطلاع پیدا کردند که مقتول چندی پیش با مستأجر واحد مسکونی اش دچار اختلاف و نهایتا درگیری شده و زمانیکه مستأجر از تحویل دادن منزل مسکونی مورد اجاره به مقتول سرباز می زند ، مقتول نیز برابر روال قانونی نسبت به تحویل گرفتن منزل خود اقدام کرده است .

با شناسایی "رستم . ن" ( 45 ساله ) به عنوان مظنون اصلی پرونده ، کارآگاهان اداره دهم پس از شناسایی محل سکونت وی در منطقه سعادت آباد و با مراجعه به این محل قصد انجام تحقیقات در خصوص اختلاف او با مقتول را داشتند که اطلاع پیدا کردند که رستم همزمان با زمان جنایت ، دیگر ترددی به محل سکونتش نداشته و به احتمال فراوان متواری شده است .

با توجه به شواهد ، دلایل و قرائن بدست آمده و قوت گرفتن احتمال ارتکاب جنایت از سوی "رستم . ن" ، کارآگاهان اداره دهم با انجام اقدامات ویژه پلیسی اقدام به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از شهرستان های استان کرمان کرده ، ضمن هماهنگی با مقام قضایی و اخذ نیابت قضایی به این شهرستان اعزام شده و سرانجام روز 20 اردیبهشت ماه موفق به دستگیری مظنون اصلی پرونده جنایت شهرک قدس شدند .

سرهنگ حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، در پایان این خبر گفت : مظنون اصلی پرونده در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و حتی اطلاع از مرگ مقتول شده اما با توجه به شواهد ، دلایل و مدارم بدست آمدهو قوت گرفتن احتمال ارتکاب جنایت از سوی این شخص ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف واقعیت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

برهنه شدن بی شرمانه زن جوان در خیابان + فیلم لحظه دستگیری

فریده در اتاق خواب خانه مجردی اش سرنوشت کثیفی داشت

پاسخ های لاتی وحید مرادی به پرسش های خبرنگار حوادث + فیلم و عکس

زنده شدن مُرده در سالن مردگان پزشکی قانونی تهران

۱۰سال زندان به خاطر زنده زنده سوزاندن مادر و دختر / این مرد به زنش شک داشت!

ازدواج سوم پسر ۲۷ ساله آقای بازیگر معروف جنجالی شد + عکس

مهریه نجومی بازیگر مشهور زن خبر ساز شد + عکس

قاتلی که گوشت صورت قربانی خود را خورد!

قتل فجیع دختر 11 ساله با 60 ضربه چاقوی مادر + عکس

نقشه یک دختر سرایدار برای ازدواج با پسر یک پزشک متخصص و پولدار تهرانی

راز هولناک قتل نجمه 20 ساله در بافق / او از رفت و آمدهای مشکوک نامادری با همسایه اطلاع داشت!

اخراج 8 مجری زن تلویزیون به خاطر چاقی + عکس

کارهای غیر اخلاقی پسر نوجوان با مادر و خواهرانش

کدخبر: 381737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟