راز مرد شیطان صفت را دزد موبایلش به پلیس تهران لو داد / شاکی پرونده دستگیر شد! + عکس

چندی قبل مردی به اداره پلیس رفت و از سارق موتور‌سواری به اتهام سرقت Stealing گوشی همراه گرانقیمتش شکایت کرد.

مرد میانسال در توضیح ماجرا گفت: دفتر کارم در یکی از خیابان‌های مرکزی تهران است‌. به خاطر اینکه خودروی شاسی بلندم طرح ترافیک ندارد هر روز در نزدیکی ایستگاه مترو پارک می‌کنم و بامترو به محل کارم می‌روم. دقایقی قبل از خودروام پیاده شدم و در حالی که تلفنی با یکی از مشتریانم حرف می‌زدم به طرف ایستگاه مترو می‌رفتم که ناگهان موتورسیکلتی به من نزدیک شد و در یک چشم بر هم زدن تلفن همراهم را قاپید و فرار Escape کرد. وی ادامه داد: سارق به قدری سریع گوشی‌ام را سرقت و فرار کرد که حتی موفق نشدم شماره پلاک آن را بردارم.

با طرح این شکایت پرونده به دستور قاضی دادسرا برای رسیدگی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. بدین ترتیب مأموران تحقیقات خود را درباره این پرونده آغاز کردند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته محل حادثه، سارق موتور سوار را به نام شروین که از سارقان سابقه‌دار بود شناسایی کردند.

در حالی که پلیس در یک قدمی دستگیری متهم موبایل قاپ بود شاکی با حضور در اداره پلیس از شکایت خود صرف نظر کرد و مدعی شد سارق، گوشی‌اش را پس داده است و شکایتی ندارد. از سوی دیگر مأموران دریافتند سارق مدتی است به صورت پیامکی با شاکی ارتباط دارد و برای تحویل گوشی مرد میانسال قصد اخاذی 100‌میلیون تومانی دارد. در چنین شرایطی مأموران به موضوع مشکوک شدند و سارق را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راز اخاذی 100 میلیون تومانی

متهم پس از انتقال به اداره پلیس به سرقت گوشی شاکی اعتراف و راز اخاذی 100‌میلیون تومانی را بر ملا کرد.

وی گفت: من سارق حرفه‌ای هستم و چندین بار هم به جرم Crime موبایل‌قاپی دستگیر و روانه زندان Prison شدم. در زندان تصمیم گرفتم که موبایل‌های قیمتی افراد پولدار را سرقت کنم و بعد با آنها تماس بگیرم و به ازای گرفتن مبلغی تلفن همراهشان را پس دهم. از آنجایی که این افراد داخل تلفن همراهشان اطلاعات مهمی دارند قبول می‌کردند تا با پرداخت مبلغی به من گوشی‌شان را پس دهم. در این مدت تعدادی گوشی از افراد پولدار که همگی خودروهای گرانقیمت خارجی سوار بودند سرقت کردم. تعدادی از آنها به من پول دادند و گوشی‌شان را گرفتند، اما تعدادی شکایت کردند و من هم گوشی‌های آنها را به مبلغ ناچیزی فروختم. وی درباره آخرین سرقت گوشی گفت: روز حادثه Incident گوشی شاکی را خیلی سریع قاپیدم و فرار کردم. وقتی به خانه‌ام رفتم متوجه شدم گوشی او رمز ندارد و به راحتی وارد برنامه‌های گوشی شدم.

داخل رم گوشی سرقتی تعداد زیادی فیلم سیاه ضبط شده بود. وقتی تعدادی از فیلم‌ها را بررسی کردم متوجه شدم تمامی فیلم‌های سیاه مربوط به صاحب گوشی است که از زنان و دختران جوان تهیه کرده است. همان لحظه تصمیم گرفتم تا از صاحب گوشی اخاذی کنم‌.

ابتدا با تعدادی از شماره‌های دوستان و بستگان شاکی تماس گرفتم و گفتم که از شاکی تعداد زیادی فیلم سیاه دارم و از آنها خواستم موضوع را به صاحب گوشی اطلاع دهند. ساعتی بعد مرد پولدار که هراسان به نظر می‌رسید با من تماس گرفت و گفت از شکایت خود صرف‌نظر کرده است و خواست تا گوشی‌اش را به او بازگردانم. به او گفتم که تمامی شماره افرادی که با آنها ارتباط پنهانی داشته را از داخل گوشی‌اش برداشته‌ام و در صورتی که به من پول ندهد فیلم‌های سیاه را برای آنها می‌فرستم و بعد همه فیلم‌ها را برای اعضای خانواده و بستگانش می‌فرستم. در نهایت از او خواستم مبلغ 100‌میلیون تومان به من پرداخت کند تا راز فیلم‌های سیاه را بر ملا نکنم و او هم قبول کرد، اما یک روز بعد از سوی مأموران بازداشت شدم.

قصد اخاذی داشتم که در دام اخاذ گرفتار شدم

پس از این مأموران شاکی را به اتهام ضبط فیلم‌های سیاه بازداشت کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: من معمولاً هنگام رانندگی داخل خیابان زنان و دختران جوانی را که منتظر تاکسی بودند سوار خودروام می‌کردم و در میانه راه به آنها پیشنهاد ازدواج می‌دادم. سعی می‌کردم با چرب‌زبانی اطمینان آنها را بدست بیاورم و معمولاً آنها هم به پیشنهاد ازدواجم جواب مثبت می‌دادند تا اینکه در فرصت مناسبی آنها را به خانه‌ام دعوت می‌کردم و به صورت پنهانی از آنها فیلم سیاه تهیه می‌کردم. سپس با آنها تماس می‌گرفتم و باتهدید انتشار فیلم‌های سیاه از آنها اخاذی می‌کردم. وی در پایان گفت: من قصد اخاذی داشتم، اما هرگز فکر نمی‌کردم در دام باجگیر حرفه‌ای‌تری گرفتار شوم و رازم برملا شود.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران با شکایت چند زن و دختر جوان از مرد میانسال به اتهام اخاذی روبه‌رو شدند. تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختر خوش صدای ایرانی به جای خوانندگی به عقد شیخ نشین دوبی در آمد

این جوان عینکی را می شنانسید / او شبح عابر بانک ها است +عکس

راز نامه عاشقانه پسر جوان به بازیگر معروف زن پس از خودکشی لو رفت + عکس

تسلیم شدن زن جوان در برابر مرد خواستگار و دوستش در بیابان

خالی کردن حساب مازندانی ها با نرم افزار جاسوسی

فیلم گفتگو با مردی که حتی به زن مهربان تهرانی هم رحم نکرد / این مرد را می شناسید + عکس

خفت کردن های سریالی زنان روی پل عابر پیاده شرق تهران

اسرار مرگ سریالی سه شوهر یک زن + عکس

دزدان نامرد به پسر سرطانی هم رحم نکردند + عکس

وحید شرور معروف تهران در جشن آزادی از زندان دوستش را کشت!

حذف استقلال وپرسپولیس از آسیا؟ / خانم سربازرس AFC به وکیل ایرانی چه گفت؟

 

کدخبر: 381259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟