به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس البرز اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده شکایت به پلیس Police آگاهی مبنی بر سرقت Stealing گوشی همراه از سوی یک راکب موتوسوار، موضوع در حال بررسی بود که شکایت‌های مشابه پرونده مذکور از جمله موبایل و کیف قاپی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت که در تحقیقات ابتدایی از مالباختگان، محرز شد که یک راکب موتورسوار در اقدامی غافلگیرانه به مالباختگان نزدیک شده و بدون آن که فرصت مقابله را به آن‌ها بدهد، گوشی همراه یا کیف دستی عابران را سرقت کرده و به سرعت متواری شده است.

وی گفت: ماموران با استفاده از تصاویر چهره نگاری و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، سارق را شناسایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضایی، مخفیگاه نامبرده را تحت نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب هنگامی که وی قصد خروج از منزل را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سرهنگ جنتی گفت: متهم در بازجویی‌های ماموران، ابتدا منکر سرقت‌ها شد، اما در مواجهه با مالباختگان و شواهد موجود، لب به اعتراف گشوده و به جرم Crime خود مبنی بر ۲۲ فقره سرقت کیف و تلفن همراه اعتراف کرد.

کدخبر: 380264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟