واکنش پلیس تهران به اکران مسابقات جام جهانی در سینما‌ها

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران درباره اکران مسابقات فوتبال از طریق سینما‌های تهران گفت: هنوز به طور رسمی هماهنگی‌های لازم برای اکران مسابقات فوتبال جام جهانی از طریق سینما‌های شهر تهران انجام نشده است و تنها صحبت‌هایی را در این زمینه شنیده‌ام؛ امیدوارم اگر سینما Cinema داران برای اکران فوتبال تمایل دارند هر چه زودتر برنامه اکران خود را به معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی پلیس Police تهران ارایه دهند.

وی با اعلام اینکه پلیس به هیچ وجه مخالف شادی شهروندان نیست و اتفاقا از برنامه‌های شاد که همدلی را باحفظ قوانین و شئونات اسلامی در بین شهروندان ایجاد می‌کند، استقبال خواهد کرد، افزود:همان طورکه در مراسم اعیاد شعبانیه پلیس در کنار مردم برقراری نظم و امنیت را برعهده داشت قطعا در صورت نبود مانع در اکران مسابقات فوتبال جام جهانی در سینما‌ها نیز استقبال خواهد کرد.

رحیمی با بیان این مطلب که با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان پلیس تهران بزرگ در همه دسته‌ها و رده‌های تخصصی در آماده باش کامل قرار خواهد گرفت ، افزود:با برنامه ریزی‌های انجام شده امسال نیز همچون سنوات گذشته از افطار تا سحر اصناف و اغذیه فروشی‌ها فعالیت دارند و لذا تا زمان اذان صبح مامورن پلیس پیشگیری و همچنین ماموران پلیس راهور در معابر و گذرگاه‌های عبوری حضور خواهند داشت و از ایجاد گره‌های ترافیکی جلوگیری به عمل می‌آورند.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که پلیس در این ایام دارد انتظار داریم که همشهریان، کسبه و سینما داران با ماموران پلیس همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

وی افزود: ما در انتظار هماهنگی‌های لازم برای اجرایی شدن موضوع پخش زنده مسابقات فوتبال از طریق سینما‌ها هستیم؛ و معاونت اجتماعی پلیس آماده برقراری مذاکرات لازم با سینما داران در این خصوص است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری/ جسد مومیایی پیدا شده در شهر ری قطعا رضاشاه است ! + جزییات ناگفته

حمام خون در مینی بوس دانش آموزان در خرم آباد +عکس

فوری / عامل شلیک وحشتناک در گلوبندک تهران کیست؟! / یک مرد کشته شد

ریحانه وقتی وارد خانه شد به جای مهمانی مسعود را تنها دید

تجاوز به سیمین جلوی چشمان سعید در پارک / در تهران رخ داد + عکس

مامور پلیس به زنی که برای شکایت از تجاوز نزدش رفته بود تجاوز کرد + عکس

ناگفته های تیراندازی خونین در عروسی شیرازی ها / 34 نفر به رگبار بسته شدند

پدری به سبک داعشی ها سر دختر 2 ساله اش را برید/ او لذت می برد + عکس

علی پروین چرا پنج شنبه دستگیر شد؟

قاتل دردادگاه بی پروا از خواهر زنش تعریف کرد!/ او مشکل اخلاقی داشت+عکس

عکس یادگاری خانواده داعشی قبل از عملیات انتحاری جمعی + عکس

دزد بی رحم به التماس های دختر جوان توجه نکرد/ این مرد امروز اعدام شد+عکس

کدخبر: 380184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟