زن 23 ساله ای که آثار ضرب و جرح و کبودی گسترده دور چشم بر صورتش نمایان بود، در حالی که تقاضای معرفی به پزشکی قانونی را داشت، در تشریح ماجرای اختلافات خانوادگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: 17 ساله بودم که با «شاهپور» آشنا شدم. امتحانات آخر سال هنرستان شروع شده بود که او خانواده اش را به خواستگاری ام فرستاد، من هم که شوق ازدواج داشتم بلافاصله پاسخ مثبت دادم.

این گونه بود که تنها طی چند روز مراسم عقدکنان ما برگزار شد و دو ماه بعد نیز پا به خانه بخت گذاشتم. در آغاز زندگی خودم را خوشبخت تر از همه دوستانم می دانستم و به همسرم عشق می ورزیدم.

یک سال بعد و در حالی که پسر زیبایی به دنیا آورده بودم به رفتارهای همسرم مشکوک شدم. او وقتی به خانه می آمد مدام در حال چت کردن با افراد دیگر بود. «شاهپور» مدعی بود با مشتریان تاکسی تلفنی در ارتباط است و قرارهای کاری با آن ها می گذارد چرا که همسرم در یکی از تاکسی تلفنی های مشهد مشغول کار بود.

با این وجود هیچ وقت فکر نمی کردم او به من خیانت Cheat کند. روزها و ماه ها سپری می شد و من در حالی که همه توجهم به دو فرزندم بود روزی ماجرایی را فهمیدم که تحمل آن برایم زجرآور شد. آن روز شاهپور تلفن همراهش را در خانه جا گذاشته بود و من پیامک زشتی را از یک شماره آشنا روی گوشی او دیدم.

وقتی پیام ها را بررسی کردم سرم سوت کشید چرا که محتویات این پیام ها نشان می داد شاهپور با دوست من ارتباط دارد. همان لحظه به در منزل دوستم رفتم و پیام ها را به او نشان دادم. «آتنا» با گریه گفت: این همسر توست که دست از سرم برنمی دارد و زندگی مرا نیز به هم ریخته است! با این وجود «آتنا» ارتباطات دیگر همسرم را نیز لو داد و من فهمیدم که شاهپور با زن جوان دیگری که به تازگی از همسرش طلاق گرفته ارتباط دارد.

این گونه بود که دریافتم زندگی ام از مدت ها قبل به تاراج رفته و تنها من از آن بی خبر بودم. بعد از مدتی تحقیق پی بردم آن زن مطلقه نیز در تاکسی تلفنی مشغول به کار است و با همسرم روابط صمیمانه ای دارد.

آن شب دیگر تاب نیاوردم و موضوع را با عصبانیت برای شاهپور بازگو کردم، این در حالی بود که از حدود دو ماه قبل اختلافات ما به خاطر همین مسائل رنگ قهر و آشتی داشت اما آن شب شاهپور به صراحت از ازدواج با آن زن سخن گفت. ابتدا فکر کردم شوخی می کند ولی بعد از آن که فیلم عقدکنان را نشانم داد تازه فهمیدم دیگر کار از کار گذشته است به همین دلیل مشاجرات ما شدت گرفت و شاهپور در حالت عصبانیت سرم را به دیوار کوبید و از من خواست بدون گرفتن حق و حقوقم از او جدا شوم.

او می گفت من به خانواده همسر دومم گفته ام که به دلیل نداشتن تفاهم در زندگی در کشاکش طلاق با همسر اولم هستم و ...

حالا هم اگرچه نمی خواهم فرزندانم در این ماجرا سرگردان شوند اما ای کاش روزی که فقط به دلیل احساس دوران جوانی ازدواج کردم، کسی آینده این گونه ازدواج ها را برایم روشن می کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ارتباط پنهانی بروس لی با زنان معروف لو رفت +عکس

راز خلوت شوم حامد با زن صیغه ای در ماشین اش لو رفت

تجاوز روباه پیر به دختر 7 ساله + عکس

تجاوز وحشیانه مرد شیطان صفت به دختر جوان در روز بارانی+ عکس

مرگ معمایی پسر جوان آبادانی در خانه مجردی / او لباس در تن نداشت

خودکشی تلخ دختر دانشجو / این دختر زیبا در دام شیطانی یک مرد بود + عکس

ناگفته های پرستو زن جوانی که ماهرترین دزد بود / برادر و شوهرم اعدام شدند

دروغی که باعث شد مردم یاسوج از خانه های خود فرار کنند!

200 سال زندان به خاطر آزار دختر 2 ساله + عکس

سرنوشت عجیب 6 مسافر هواپیمای تهران-یاسوج

خلبان جنگنده اعزامی در آسمان سوریه دچار خفگی شد

انتشار راز سقوط هواپیمای دختر ترکیه ای در ایران تا آخر هفته / از جسد خانم خلبان خبری نیست + عکس

 

کدخبر: 378964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟