اعتیاد آن‌ها از شب‌نشینی‌ با رفقای ناباب شروع شد. کسانی که قرار بود دوستان خانوادگی باشند مثل ماری خوش خط‌ و‌ خال خود را به زن و شوهر ساده لوح نزدیک و آن‌ها را به دام اعتیاد انداختند.

دو سه سالی گذشت و قیافه مرد جوان تابلو شده بود و به خاطر همین مسئله کارش را از دست داد. حساب و کتاب‌های زندگی‌اش به هم ریخت و زیر بار سنگین مخارج خانه و هزینه‌های مواد‌مخدر نتوانست کمر راست کند برای همین دست به خرده فروشی مواد‌مخدر زد. این رویه مرد جوان ادامه داشت تا اینکه توسط پلیس Police دستگیر شد و برای مدتی به زندان Prison افتاد.

بعد از آزادی Freedom از حبس سر‌عقل نیامد و برای دومین مرتبه به دلیل سرقت Stealing دستگیر شد. زندان نه تنها سرش را به سنگ زمانه نکوبید که اوضاع و احوال همسرش هم به هم‌ریخته شد. آن‌ها بالاخره زندگی خود را جمع کردند و از شهرستان به مشهد آمدند و خانه‌ای نقلی در حاشیه شهر گرفتند.

یک روز وقتی سر بساط دود بدبختی سرزن و شوهر جوان داغ شده بود نقشه احمقانه‌ای به سرشان زد. سر و وضع خودشان را درست کردند. به عنوان مسافر سوار خودروهای شخصی می‌شدند. آن‌ها در طول مسیر به بهانه این که برای خرید پول لازم دارند و در مقصد تسویه حساب خواهند کرد مبلغی را از راننده می‌گرفتند و جلوی فروشگاهی بزرگ غیبشان می‌زد. در این میان اما پلیس زرنگ‌تر از آن‌ها بود و طولی نکشید که مردان قانون Law این زن و شوهر سارق را در‌حال ارتکاب جرم Crime دستگیر کردند. زندان خانه آخر این زن و شوهر جوان شد که روزی برای خود آرزوهای زیبا و رؤیایی داشتند اما همه این رؤیاهای زیبا را پای مواد به باد فنا دادند.

دوستی و رفاقت با آدم‌های ناباب برای آن ها این همه مشکل درست کرد که برای خلاصی از آن باید تاوان سنگینی بدهند و این تازه اول راه سختی است که برای حل دیگر مشکلاتشان در پیش دارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله وحشیانه مدیرشرکت به کارمند زن برای پنهان ماندن ارتباط شوم / این زن از مدیر باردار شده بود

3 ساعت تجاوز وحشیانه یک زن در شب خلوت + عکس

مهدی قصد داشت به زور با منشی شرکتم همخوابی کند!

مرگ 200 اسب تشنه و گرسنه + عکس

بزرگترین جشن اشک آلود روز معلم در یک روستای مرزی / بغضم ترکید + عکس

اعتراف قاضی قتل به اشتباه خود در دستگیر یک جوان + عکس

حکم بی نظیر قاضی تهران برای پیوند فک متهم به صورت شاکی!+ عکس

خودکشی نیوشای 17ساله از طبقه نهم یک ساختمان در افسریه + جزئیات

بلایی که چند روز قبل از عروسی بر سر دختر جوان آمد! + عکس

گفتگو با قاتل تیمسار در غرب تهران! + عکس

ناگفته های تلخ مادر نگار 17 ساله / فکر می کنم پای زن غریبه به زندگی ام باز شده است! + فیلم و عکس

مرگ سریالی 5 عزیز این زن تهرانی را از پای در آورد + عکس

کدخبر: 378445 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟