جزییات نقش دختری به نام رومینا در قتلی خونین + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اوایل خردادماه سال ۹۵ به دنبال کشته شدن پسر ۲۵ ساله ای به نام بهنام در دستور کار پلیس Police ورامین قرار گرفت .شواهد نشان می‌داد بهنام در جدال با یک پسر 30 ساله به نام هومن کشته شده است. هومن بازداشت شد و به قتل Murder اعتراف کرد.

وی گفت :من و بهنام سر یک دختر به نام رومینا با هم درگیر شدیم او به رویم چاقو کشید و من برای دفاع از خودم او را با چاقو زدم.

در حالی که مادر بزرگ بهنام از قصاص گذشت کرده بود مادر وی برای قاتل The Murderer پسرش حکم قصاص خواهد شد. به این ترتیب هومن دیروز در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge متین راسخ و با حضور یک مستشارپای میز محاکمه ایستاد.

در جلسه دادگاه مادر بهنام که به اتهام حمل مواد مخدر Drugs زندانی Prisoner است و از زندان Prison به دادگاه منتقل شده بود در جایگاه ویژه ایستاده و برای هومن تقاضای قصاص را مطرح کرد.

سپس هومن رو به روی قضات دادگاه ایستاد و گفت :مدتی بود با دختری به نام رومینا آشنا شده بودم و قصد ازدواج داشتم.من حتی به خواستگاری رومینا رفته بودم و خانواده او از ارتباط ما مطلع بودند تا اینکه بهنام با من تماس گرفت. من اصلا او را نمی شناختم. بهنام گفت: از سال‌ها پیش به رومینا علاقمند بوده و قصد ازدواج با او را داشته است اما از وقتی رومینا با من آشنا شده رابطه اش را با او تمام کرده است. اوکه عصبانی بود گفت اجازه نمی‌دهد من و رومینا با هم ازدواج کنیم. بهنام از من خواست تا سر قرار بروم و با هم صحبت کنیم. اما وقتی سر قرار رفتم او به رویم چاقو کشید . من هم برای دفاع از خودم او را با چاقو زدم.

این متهم در حالی که به شدت اشک می‌ریخت به پای مادر قربانی افتاد و التماس کرد تا از گناهش گذشت کند .گریه های بی امان این قاتل دل مادر میانسال را به رحم آورد . زن میانسال که با دیدن التماس های پسر جوان حالش بد شده و روی صندلی نشسته بود گفت: من حاضرم با دریافت 300 میلیون تومان از قاتل پسرم گذشت کنم . اگر هومن ۵۰ میلیون را در سه ماهه آینده به من بپردازد و ۲۵۰ میلیون تومان باقی را طی دو سال پرداخت کند با شرط اینکه سه سال در زندان بماند و ادب شود او را می بخشم.

در این میان متهم که اشک شوق می ریخت به پای مادر قربانی افتاد و گفت در این مدت مبلغ دیه را به اولیای دم پرداخت می‌کند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به اعلام گذشت مادر قربانی هومن را به سه سال زندان با احتساب روزهای بازداشت محکوم کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تصمیم شوم 3 دختر دبیرستانی در یک شب در نقده / نفر سوم منصرف شد!

اقدم عجیب پدر ثروتمندترین عروس دنیا + عکس

خودکشی وحشتناک سحر 23 ساله در افسریه تهران

زن صیغه ای قربانی فاش نشدن راز پنهان تازه داماد! + عکس

داماد شب عروسی به سر خود شلیک کرد! + فیلم و عکس

خودکشی زن شوهردار پس از ملاقات شیطانی با یک جوان در خلوتگاه

مرگ تازه داماد در رقابت عشقی! + عکس

اعتراف کثیف خوانند معروف مرد از ارتباطات خود و همسرش با دیگران+عکس

آتش زدن پدر به خاطر ریختن یک استکان چای! / در یافت آباد تهران رخ داد

فوری / خودسوزی در محل سخنرانی رئیس جمهور در نیشابور + فیلم

زشت‌ترین دختر دنیا در گینس چگونه زیبا شد ؟! + عکس‌های باورنکردنی

پاسگاه پلیس کوهدشت را به رگبار بستند

اولین فیلم از اعترافات پدرشکنجه گر نگار / نگار آرزو دارد پیانیست شود + جزییات و تصاویر دردناک

کدخبر: 378160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟