به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ساعت 1:55 دقیقه بامداد پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه امسال ماموران کلانتری 11 آبادان در جریان تیراندازی های وحشت آوری در جاده قدمگاه امام رضا (ع) قرار گرفتند و تیمی از ماموران به سرعت پای در محل گذاشتند.

ماموران با حضور در محل متوجه پایان گرفتن این درگیری شدند و در حالیکه تجسس ها ادامه داشت مسئولان بیمارستان طالقانی در تماس با پلیس Police از انتقال دو مرد که هدف گلوله قرار گرفتند خبر دادند.

تیم پلیسی زمانیکه پای در بیمارستان گذاشتند متوجه شدند مرد 62 ساله ای به نام شاکر از ناحیه سینه، پهلو، صورت و پاها هدف گلوله های ساچمه ای تفنگ وینچستر قرار گرفته و پسر این مرد نیز که عبدالحسین نام دارد به خاطر شدت گلوله های شلیک شده در قسمت احیاء قرار دارد.

تلاش پزشکان برای نجات جان عبدالحسین ادامه داشت اما وی روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

ماموران در این مرحله به سراغ بستگان این پسر جوان رفتند و مشخص شد که داماد خانواده به نام رضا به خاطر اختلاف خانوادگی دست به این تیراندازی بامدادی زده است.

همین سرنخ کافی بود را ردیابی های پلیسی آغاز شود تا اینکه ساعت 2:55 دقیقه بامداد 13 اردیبهشت ماه ماموران پی بردند که رضا سوار بر خودروی اپتیمای سفید رنگ قصد خارج شدن از شهر را دارد.

بدین ترتیب ماموران داماد تیرانداز را در عملیات پلیسی در مسیر خروجی شهر آبادان دستگیر کردند و در بازرسی از خودروی وی تفنگ ساچمه زنی وینچستر کشف شد.

رضا 41 ساله که راهی جز اعتراف نداشت، گفت: به خاطر اختلاف با خانواده همسرم با تفنگ شکاری پدر و برادرزنم را هدف قرار دادم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته است.

علی رنجکش

کدخبر: 377789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟