اعتراف تازه قاتل دانش آموز 10 ساله مشهدی / او در برابر خواسته شومم مقاومت کرد + عکس

تنها متهم پرونده قتل Murder بی رحمانه دانش آموز مشهدی که به دستور بازپرس ویژه قتل عمد و برای انجام معاینات پزشکی درباره سلامت روانی به پزشکی قانونی خراسان رضوی معرفی شده بود، روز گذشته در کمیسیون تخصصی مورد معاینات دقیق و آزمایش های روان پزشکی قرار گرفت. یک مقام مسئول پزشکی قانونی خراسان رضوی با تایید این خبر به خراسان گفت: امروز (روز گذشته) کمیسیون ویژه روان پزشکی باحضور همه اعضای کمیسیون تخصصی تشکیل جلسه داد و به بررسی ابعاد شخصیتی متهم پرونده قتل کودک 10 ساله پرداخت. وی اضافه کرد: براساس نظر پزشکی قانونی که به امضای اعضای کمیسیون و مدیرکل پزشکی قانونی خراسان رضوی رسیده است، متهم پرونده دارای قوه تمیز و مسئول اعمال خویش است.

قاتل «مارمولک نشان» روانی نیست

بنابراین گزارش، بازپرس ویژه قتل عمد نیز روز گذشته از اعلام نظر پزشکی قانونی درباره متهم معروف به «قاتل مارمولک نشان» خبر داد و گفت: متهم مذکور در برخی مراحل بازجویی مدعی شده بود که دارای جنون ادواری است و هنگام ارتکاب جرم Crime حالت طبیعی نداشت. قاضی Judge کاظم میرزایی تصریح کرد: با توجه به ادعای متهم و همچنین رعایت حقوق متهمان در پرونده های قضایی و به ویژه پرونده های جنایی، وی برای انجام معاینات دقیق و آزمایش های تخصصی به کمیسیون تخصصی روان پزشکی استان خراسان رضوی معرفی شد و روز گذشته پزشکان متخصص با تشکیل جلسه ویژه به بررسی ادعای متهم پرداختند و او را با تست ها و مصاحبه های ویژه روان پزشکی مورد معاینات و مطالعات پزشکی قرار دادند. قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد خاطرنشان کرد: در نهایت اعضای کمیسیون نظریه تخصصی خود را مبنی بر تایید سلامت روانی متهم به دادسرا اعلام کردند و او را مسئول اعمال خویش دانستند.

قاتل «مارمولک نشان» روانی نیست

بنابراین ادعاهای متهم درباره جنون یا جنون ادواری رد شد ولی تحقیقات شبانه روزی با توجه به چگونگی وقوع این حادثه Incident ادامه دارد تا مشخص شود آیا «محمدحسین» (کودک 10 ساله) تنها قربانی وی بود یا او جرایم احتمالی دیگری نیز درباره اعمال منافی عفت انجام داده است.

شایان ذکر است: پراید سواری ظهر پنجم اردیبهشت دانش آموز 10 ساله ای را در بولوار شهید موسوی قوچانی در حالی سوار خودرو کرد که این کودک منتظر سرویس تاکسی تلفنی بود تا به مدرسه اش در بولوار ارشاد برود اما راننده 27 ساله پراید سفید که به قاتل The Murderer مارمولک نشان معروف شده کودک مذکور را به قصد آزار جنسی به خارج از شهر برد ولی به خاطر مقاومت دانش آموز یاد شده نتوانست به هدف شوم خود برسد و او «محمدحسین» را در جاده فرعی و خاکی با ضربات سنگ و چاقو به قتل رساند بنابراین گزارش، متهم این پرونده حدود 36 ساعت بعد با صدور دستورات قضایی و پیگیری شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس Police آگاهی خراسان رضوی با نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به دام افتاد و به جرم خود اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

سیدخلیل سجادپور

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسد بدون لباس دختر 17 ساله در اتاق خواب پدرش بود + عکس

فیلمبرداری شوم از خلوتی سیاه 2 نوجوان آبادانی

فوری / ایمان حسینی مقدم اعدام شد / او 40 زن و دختر تهرانی را آزار داده بود + عکس

زن 48 ساله در خانه معشوقه شوهرش پنهان شد و دست به اقدام وحشتناکی زد + عکس

برادرم را از روی انگشترش شناختم / داعشی ها صورتش را در مجلس به رگبار بسته بودند!

پدربزرگ 200 کیلویی روی نوه‌اش نشست و او را کشت !+ عکس

ملیحه شوهردار نمی دانست دل به مرد 2 زنه داده است! / شوهر در تعقیب بود

دکتر زیبایی زنان تهرانی را بی هوش می کرد و به دام شوم می کشاند / یک دختر لو داد + عکس

پرویز پرستویی یک کودک آزاری دیگر را رو کرد! + عکس

اعدام قاتل شوم دختربچه ساوجی در زندان ساوه + عکس

شهادت 18 ایرانی در حمله موشکی امروز به سوریه+ فیلم و عکس

شرایط طلاق فوری در تهران!

گفتگو با قاتل ایدزی / اختصاصی+ فیلم و عکس

مرد افغان نیمه شب با نیت شوم وارد خانه ویلایی همسایه شد + عکس

کدخبر: 376701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟