به گزارش گروه جنایی رکنا، این پرونده چند روز قبل به دستور بازپرس دادسرای ناحیه‌4 تهران به پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.

راننده مینی‌بوس در توضیح شکایت خود گفت: مردی حدوداً 45‌ساله که ظاهری موجه داشت خودش را معلم تربیتی معرفی کرد و گفت که می‌خواهد دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی را به سینما ببرد. او به این عنوان مینی‌بوس من را کرایه کرد و بعد از توافق بر سر قیمت با هم به طرف مدرسه حرکت کردیم. بعد از طی کردن مسافتی از من خواست مقابل مغازه‌ای توقف کنم تا برای دانش‌آموزان نوشیدنی بخرد که قبول کردم. او از ماشین پیاده شد و لحظاتی بعد در حالی که نایلونی به دست داشت سوار شد. او یکی از آبمیوه‌ها را به من تعارف کرد.

بعد از خوردن آبمیوه ناگهان چشمانم سیاه شد و دیگر متوجه چیزی نشدم. وقتی که چشم باز کردم روی تخت بیمارستانی در ورامین بودم. پرستار به من گفت که چند روز قبل پیکر نیمه‌جان من را در زمین‌های کشاورزی اطراف ورامین کشف و به بیمارستان منتقل شده‌است. معلم قلابی هم با سرقت Stealing خودروی من و اوراق هویتی فرار Escape کرده بود.

بعد از مطرح شدن شکایت کارآگاهان پلیس با اطلاعاتی که شاکی در اختیار آنها گذاشت صورت متهم را چهره‌نگاری کرده و متهم را که از مجرمان سابقه دار بود شناسایی کردند. بررسی سوابق متهم 46‌ساله که سعید نام داشت نشان داد که او قبلاً دو بار به اتهام سرقت به همین شیوه بازداشت شده و به زندان Prison افتاده بود. در شاخه دیگری از تحقیقات مخفیگاه متهم در منطقه مشیریه تهران شناسایی شد. وقتی مأموران پلیس برای بازداشت متهم راهی محل شده متوجه شدند که سعید مخفیگاهش را به دوربین مداربسته مجهزه کرده است تا به محض حضور پلیس فرار کند. بعد از به دست آمدن این اطلاعات کارآگاهان محل را به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار داده و سرانجام 29فروردین سعید را در حالی که قصد داشت از خانه‌اش خارج شود بازداشت کردند.

سرهنگ کارآگاه فخرالدین افراسیابی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به کشف مینی‌بوس سرقتی در نزدیکی محل سکونت متهم گفت: سعید پس از انتقال به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران و مواجه حضوری با شاکی، لب به اعتراف گشود و به جرمش اعتراف کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

شکنجه فجیع دختر جوان جلوی دوربین + فیلم تکاندهنده

فرار عروس خانم با پول های داماد قبل از رفتن به حجله! + عکس

پشت پرده مرگ دختر 17 ساله در تعقیب و گریز با گشت ارشاد در تبریز

محمد و همسرش دختری را 16 سال برده خود کرده بودند + عکس

دونالد ترامپ چرا به ایران آمد ؟ +عکس

کار گذاشتن دوربین مخفی در حمام خانه زن همسایه توسط پسر دانشجو + عکس

دونالد ترامپ چرا به ایران آمد ؟ +عکس

انتشار اولین عکس ها از داعشی ها در تهران + تصاویر

امید و آرمان را می شناسید؟ / آنها 2 قاتل مخوف فراری در تهران هستند! + عکس بدون پوشش

راز معلم شوم در بیابان های ورامین چه بود؟ + عکس

اقدامات وقیحانه بهار و شوهرش شب ها در آژانس های اینترنتی + عکس

زن خائن شوهرش را به دست خواستگار اسیدپاش اش سوزاند

گفتگوی بهت آور با قاتل محمد حسین ۱۰ ساله / لباس هایش را در آوردم چون پول نداد! + عکس

عجیب ترین ضمانت وام دختران دانشجو / یک عکس بدون لباس!

تمام ناگفته‌های پرونده پزشک تبریزی از زبان مادر المیرا + عکس

3 کودک ماهشهری در نزد دادستان با پدرشان ملاقات کردند / هر سه می لرزیدند + عکس و فیلم

کدخبر: 376346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟