به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در ابتدای جلسه امروز – شنبه – نماینده مدعی العموم کیفر خواست متهمان را مبنی بر خرید، حمل و نگهداری سلاح جنگی سبک، نیمه سنگین و سنگین ، قرائت کرد . 
براسایس کیفر خواست ، یکی از متهمان ( س.م )در سال ۹۴ از کشور خارج شده و به داعش ISISپیوسته است و در سال ۹۶ با سلاح و مهمات جنگی در حالی که کمربند انتحاری به خود بسته بوده است وارد کشور می‌شود و علت عدم همکاری مستقیم و اعزام نشدن متهم (س.م ) برای انجام عملیات تروریستی در حرم مطهر امام(ره) و مجلس شورای اسلامی هماهنگی برای انجام عملیات‌های دیگر بوده است.
17 خرداد ماه سال 96 حمله تروریستی در مجلس رخ داد و در این حادثه Incident تعدادی از مراجعین و چند تن از نیروهای حفاظت مجلس به شهادت رسیدند. البته متهمان این پرونده در بازه زمانی ۱۷ خرداد ۹۶ تا سوم تیر ۹۶ بازداشت شده‌اند.
گفتنی است ، این پرونده ۲۶ متهم دارد ،که کیفرخواست بقیه اعضای گروه نیز در جلسات دیگر و با حضور متهمان و وکلایشان قرائت خواهد شد و فردا – یکشنبه - جلسه رسیدگی به اتهامات اولین متهم پرونده( س. م )است. 
تمامی متهمین حاضر در دادگاه در بازه زمانی ۱۷ خرداد ۹۶ تا سوم تیر ۹۶ بازداشت شده‌اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟