به گزارش گروه جنایی رکنا، محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی پلیس Police کرمانشاه بیان کرد: اسیدپاشی صبح روز 26 فروردین در شهرستان اسلام آبادغرب رخ داد و با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. 
وی با بیان اینکه این حادثه Incident در مقابل یکی از مدارس شهر اسلام آبادغرب رخ داده است، ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که نوجوانی 11 ساله مورد حمله اسید پاشی قرار گرفته است. 
آمویی افزود: این دانش آموز از ناحیه سمت راست صورت و پشت دو کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شده بود. 
معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه عاملان اسیدپاشی 2 نفر بودند که یکی از آن ها پس از وقوع حادثه دستگیر شد، افزود: عامل اصلی نیز که جوانی 20 ساله بود، شب گذشته (7 اردیبهشت) پس از شناسایی مخفیگاهش در عملیاتی ضربتی دستگیر شد. 
وی ادامه داد: این فرد پس از بازجویی های فنی و تخصصی پلیس، به جرم Crime خود مبنی بر اسیدپاشی اعتراف و علت کارش را نیز اختلافات شخصی عنوان کرد. 
آمویی ادامه داد: پس از تکمیل تحقیقات، متهم به همراه همدستش به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل داده شدند. 
معاون اجتماعی انتظامی کرمانشاه در ادامه با دعوت مردم و خصوصا جوانان به صبر و شکیبایی، گفت: فکر نکردن به عواقب کار در هنگام عصبانیت می تواند چنین حوادث Accidents تلخی را رقم بزند و مشکلات فراوانی را ایجاد کند. 
وی در عین حال از اقتدار پلیس در برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز سخن گفت و افزود: سرانجام این افراد گرفتار شدن در چنگال قانون Law و تحمل مجازات است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟