به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید محسن جعفری، رئیس پلیس Police شهرستان بابل گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت Stealing از اماکن خصوصی، باغات و سیم و کابل برق در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
رئیس پلیس شهرستان بابل، افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند متهم را شناسایی کنند.
جعفری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از محل اختفای وی مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه نظیر سیم و کابل برق ، لوازم منزل و ... کشف شد.
وی، اظهار داشت، متهم در بازجویی های به عمل آمده به 20 فقره سرقت اماکن خصوصی ، خانه باغ ها و کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.
وی با بیان این که متهم، اموال سرقتی را با هماهنگی یک مالخر اموال مسروقه در تهران به فروش می رساند، گفت: تلاش برای کشف سایر اموال سرقت شده و دستگیری همدست وی ادامه دارد .
جعفری در خاتمه با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سوء استفاده سارقان و افراد فرصت طلب نسبت به نصب دوربین مداربسته و سایر تجهیزات ایمنی در منزل، محل های کار و فعالیت خود اقدام کنند و در صورت مشاهده افراد ناشناس و هرگونه مورد مشکوک در محل زندگی خود مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟