حجم ویدیو: 16.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31
حجم ویدیو: 16.47M | مدت زمان ویدیو: 00:02:31

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، صبح امروز از نتایج طرح برخورد پلیس Police پایتخت با تبهکاران این شهر در قالب دهمین مرحله از طرح رعد به اجرا در آمد.
در این طرح 77 باند از جمله 59 باند سرقت Stealing از خانه ها، مغاره ها و خودروها منهدم شد.
سردا حسین رحمیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص این طرح گفت: در این طرح، 331 دستور قضائی در راستای برخورد با سارقان، مالخران، خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر Drugs و کالا به اجرا درآمد. در این عملیات ، 594 مالخر و سارق شناسایی و دستگیر شدند.
بنا براین گزارش چند از متهمان دستگیر شده در این طرح مقابل دوربین رکنا قرار گرفتند و به توضیح اتهامات خود پرداختند.

نصابی که سارق شد
یکی از سارقان به نام نادر که متهم به سرقت بود گفت: من نصاب دوربین مداربسته هستم و اصلا سابقه سرقت ندارم، 30 هزار تومان از یکی از مشتریان طلب داشتم که این طلب را پرداخت نمی کرد.
وی ادامه داد: همین موجب شد تا روزی به محلی که دوربین را نصب کرده بودم بروم و دوربین را از جا بکنم. پس از این ماجرا مشتری از من شکایت کرد و برای من دردسر درست شد.

مرد پژو سوار از از جیمزباند ایده گرفت
یکی دیگر از سارقان که برای عملی کردن نقشه سرقت های خود دست به اقدام عجیبی زده بود که در فیلم معروف جیمزباند از آن روش استفاده می شد در مقابل دوربین رکنا قرار گرفت: من سارق خودرو هستم، خودروی من پژو 206 است و با آن به سرقت می رفتم، از آنجایی که نمی خواستم شماره پلاکم شناسایی شود، پشت پلاک را یک پلاک دیگر که جعلی بود قرار دادم و زمانی که به سرقت می رفتم از پشت پلاک خودم که یک شماره جعلی بود استفاده می کردم اما در جریان یکی از سرقت هایم شناسایی شدم و توسط پلیس دستگیر شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375557 ویرایش خبر
لینک کپی شد
میثم حیدری
آیا این خبر مفید بود؟