به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ منصور حشمتیان، رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در تشریح این خبر گفت: با وقوع چند سرقت Stealing به عنف، تحت پوشش مسافربری با خودرو، توسط یک راننده مسافربرنما، جلسه ای در این خصوص تشکیل و تیم های عملیاتی برای بررسی موضوع و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.
وی افزود: تیم های عملیاتی به صورت محسوس و نامحسوس، ضمن حضور و گشتزنی در محدوده های جرم Crime خیز شرق تهران، مشخصات متهم و خودروی آنها را به دست آورده و به تعقیب مراقبت در این زمینه پرداختند.
رئیس کلانتری 144 تصریح کرد: این اقدامات ادامه داشت تا این که روز گذشته ماموران این کلانتری در خیابان اتحاد، موفق به شناسایی خودروی متهم شده و به تعقیب وی پرداختند.
حشمتیان، اعلام داشت: متهم که متوجه حضور ماموران پلیس Police شده بود سعی کرد با حرکات خطرناک و مارپیچ و همچنین طی خیابان به صورت یک طرفه، از دست ماموران فرار Escapeکند اما در نهایت پس از یک تعقیب و گریز کوتاه متوقف و دستگیر شد.
وی اظهار داشت: متهم به همراه خودروی سواری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت و زورگیری اعتراف و همچنین در بازرسی از خودروی وی نیز تعداد زیادی گوشی تلفن همراه، جواهرات، پول، کارت بانکی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد. متهم پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟