به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی نعمتی، رئیس کلانتری 190 مجیدیه به تشریح جزییات دستگیری این سارق پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که متوجه شدند فردی را در حال باز کردن در یک خودرو مشاهده و با توجه به زمان و محل مورد نظر ظن آنها برانگیخته و برای بررسی به سمت وی تغییر مسیر دادند.
وی افزود: این اقدام ماموران موجب شد فرد مذکور با رها کردن خودرو از محل فرار Escape کند و این مساله به تعقیب وی منجر شده و در نهایت چند متر آنطرف تر این فرد دستگیر و به محل ارتکاب جرم Crime منتقل شد.
رئیس کلانتری 190، اظهار داشت: متهم در ابتدا سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض به سوالات ماموران، آنها را گمراه کند اما بازجویی های فنی پلیس Police به وی این امکان را نداد و در نهایت متهم لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر سرقت Stealing لوازم داخلی خودرو اعتراف کرد.
نعمتی، تصریح کرد: به این ترتیب متهم برای تحقیقات به کلانتری منتقل شده و با شناسایی مالک خودرو او نیز به کلانتری دعوت شد که با شکایت این شهروند، متهم تحت بازجویی های فنی و تخصصی قرار گرفت و در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو اعتراف و همچنین به هشت فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.
با اعترافات متهم پرونده تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375536 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟