پشت پرده زندان های مخوف جیش الاسلام + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، اعضای گروه تروریستی "جیش الاسلام" در یکی دو روز گذشته حجم عظیمی از تسلیحات خود را قبل از خروج از "الضمیر" تسلیم ارتش سوریه کردند؛ باند جنایتکاری که به سبب حمایت‌های همه‌جانبه از سوی خاندان آل سعود توسط برخی رسانه‌ها ارتش پنهان عربستان نیز خوانده می شود.

7917476_968
نمونه‌ای از این حمایت‌ها زرادخانه‌ای مملو از تسلیحات عربستان در "الضمیر" بود که اخیرا کشف شد. با وجود اینکه این گروه تروریستی شکست بزرگی را در دوما تجربه کرده، با قدم گذاشتن در زندان Prison های وحشتناکی که در این شهر برای مردم ساخته بودند می توان حدس زد که چه لحظات رعب انگیزی بر زندانیان گذشته است.
طبق اظهارات ساکنان محلی دوما یکی از مشهور ترین این زندان ها"التوبه" بوده که مخصوص افرادی است که از زیر شکنجه Torture های دردناک جان سالم به در برده اند و به نوعی از مقاومت روحی و جسمانی بالایی بر خوردار هستند.
زندان دیگر "الکهف" نام دارد که محل برگزاری دوره های آموزشی تروریستی برای عده ای از مردم جهت جذب آنها به گروه "جیش الاسلام" است.

7917474_736
"البتون" نیز نام زندان دیگری است که نظامیان سوری گرفتار در چنگال تروریست Terrorist ها جایشان آنجاست که وحشتناک ترین کشتار ها و شکنجه ها در این زندان صورت می گیرد.نکته ای که در مورد این شکنجه گاه مخوف باید بدانید این است که منظور از البتون سلول های انفرادی بوده که در میان همان زندان التوبه قرار دارند.به نوعی می توان گفت که البتون در دل التوبه است.
زنان اما به زندان های البوک و السفینه فرستاده می شوند که در آنجا حق صحبت کردن با یکدیگر را نداشتند. برخی از زنان هم در زمان اسارت مجبور به آشپزی و نظافت برای تروریست ها بودند و حکم کنیز را برایشان داشتند.گفتنی است اعضای جیش الاسلام برای ایجاد رعب وحشت میان ساکنان دوما برخی زنان را نیز در قفس های آهنی می انداختند و دور شهر می چرخاندند.
بد نیست بدانید که عناصر جیش الاسلام اسیران خود را مجبور به حفر تونل هایی می کردند که برخی از آنها برای سرکردگان گروه به عنوان مراکز فرماندهی نیز مورد استفاده قرار می گرفت.تلخ تر اینکه به گفته برخی رها شدگان از این مخمصه کسانی که به اندازه لازم در این زمینه تلاش نمی کردند از خوردن سهیمه غذای ناچیزی که برایشان در نظر گرفته شده بود نیز محروم بودند.
این خلاصه ای از وحشت و عذابی بود که مردم دوما تجربه کردند که البته در کلمات نمی گنجد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟