سرهنگ «اکبر آقا بیگی» گفت: ساعت 21:40 روز چهار شنبه گذشته شهروندان در تماس با فوریت های پلیسی 110 از نزاع دسته جمعی چند مرد جوان در محدوده بلوار سرافرازان مشهد و شللیک گلوله با اسلحه شکاری خبر دادند.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: در پی دریافت این گزارش که موجب ترس شهروندان شده بود بلافاصله هماهنگی های لازم به عمل آمد و ماموران کلانتری نجفی در محل مورد نظر حاضر شدند.

وی گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد 5 تن از اراذل و ااوباش که به تازگی از زندان Prison آزاد شده اند به علت اختلاف های قبلی با مالک یک مغازه درگیر و با استفاده از اسلحه شکاری ، شیضه این فروشگاه را مورد اصابت گلوله قرار داده اند.

سرهنگ آقا بیگی اظهار داشت: ماموران کلانتری نجفی با تحقیقات  سریع و اقدام ضرقبتی خود ، این افراد شرور را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کرد .

وی با اشاره به این مطلب که تحقفیقات درباره پرونده ادامه دارد گفت: افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر مشهد را خدشه دار کنند بدانند که با برخورد قاطعانه و جدی پلیس مواجه شده و فرصتی برای جولان شرارت های خود نخواهند یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 375235 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟