قتل در پارک ارم تهران +عکس

ساعت 21:30‌ شامگاه جمعه 12مهر‌سال‌1392 کارکنان بیمارستان آیت‌الله کاشانی مرگ مشکوک مرد جوانی را به مأموران کلانتری 133 شهر زیبا اطلاع دادند. لحظاتی بعد از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری راهی بیمارستان شدند.

مأموران روی تخت بیمارستان با جسد غرق در خون پسر 24‌ساله‌ای به نام احمد روبه‌رو شدند که با اصابت چاقو به قتل Murder Murder رسیده بود. بدین ترتیب با اعلام خبر قتل احمد، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. بررسی‌ها نشان داد ساعتی قبل مقتول همراه دو نفر از دوستانش در سوار شدن به اسکیت هوایی پارک ارم صف بودند که با چند پسر جوان دیگر مشاجره لفظی می‌کنند.

پس از این مقتول و دوستانش محل را ترک می‌کنند و لحظاتی بعد با چوب و چماق به محل بر می‌گردند و دوباره با هم درگیر می‌شوند. همچنین مشخص شد در این درگیری مرد جوانی که همراه همسرش در پارک بوده برای پایان دادن درگیری میانجیگری می‌کند که یکی از دوستان مقتول به او فحاشی می‌کند و با مرد جوان درگیر می‌شود. در این هنگام مقتول به هواخواهی دوستش وارد ماجرا می‌شود که مرد ناشناس با ضربه چاقو او را هدف قرار می‌دهد و از محل می‌گریزد. 
یکی از دوستان مقتول گفت: عصر روز حادثه Incident Incident من و مقتول و دوست مشترکمان در حالی که مشروب خورده بودیم برای تفریح به پارک ارم رفتیم. ما در صف سوار شدن دستگاه اسکیت هوایی بودیم که با چند پسر جوان درگیر شدیم. در این میان مردی که همراه زن جوانی بود دخالت کرد و با چاقو احمد را زخمی کرد و بعد هم به سرعت از محل فرار Escape Escape کرد. 
پس از این حادثه مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری قاتل The Murderer The Murderer فراری آغاز کردند، اما بررسی‌ها حکایت از این داشت قاتل هیچ رد پایی از خود در صحنه قتل به جای نگذاشته است. در حالی که نزدیک به پنج‌سال از حادثه مرگ پسر جوان در صف اسکیت هوایی گذشته بود، مأموران موفق شدند در تحقیقات تخصصی خود قاتل فراری را شناسایی کنند. بررسی‌ها نشان داد قاتل فراری همراه همسر و فرزندش در حوالی خیابان قزوین زندگی می‌کند. بنابراین مأموران راهی خانه قاتل فراری شدند و وی را دستگیر کردند. 
طالب‌29 ساله متهم به قتل پسر جوان پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران با اظهار پشیمانی به قتل احمد اعتراف کرد. 
وی گفت: من ورزشکارم و در پیک موتوری کار می‌کنم. شب حادثه همراه همسرم تفریح به پارک ارم رفتم که مقتول همراه دوستانش با چند نفر دیگر درگیر شدند. آنها به هم فحاشی می‌کردند که تصمیم گرفتم برای پایان درگیری میانجیگری کنم. آنها به من فحاشی کردند که با هم درگیر شدیم و یکی از آنها با چاقو به طرف من حمله کرد. بلافاصله چاقوی او را گرفتم که مقتول نزدیک شد و نمی‌دانم چطور چاقو به او بر خورد کرد. پس از حادثه ترسیدم و فرار کردم، اما هرگز تصمیم نگرفتم از تهران فرار کنم چون همیشه عذاب وجدان داشتم اما به خاطر همسر و بچه شیرخوارم خودم را معرفی نکردم. می‌ترسیدم قصاص شوم و خانواده‌ام بی‌سرپرست شوند. 
متهم برای ادامه تحقیقات به دستور قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری 20 ساله ام و با پای خودم به خانه مجردی رامین رفتم!

تصادف اتوبوس استقبال کنندگان رئیس جمهوری در تبریز + عکس

بی ناموسی در برابر بی ناموسی! / شرط عجیب برای بخشش در یک پرونده سیاه

پشت پرده جسد مومیایی رضاشاه در شهر ری / فیلمی که ماجرا را مستند می کند + عکس

فوری / خبرنگار هتاک در حال فرار از کشور لحظاتی پیش دستگیر شد

اعدام فرهاد در زندان رجایی شهر کرج به جرم آزار و اذیت 6 زن و دختر

این دختر مطلقه با پدرش ازدواج کرد + عکس

اولین عکس های فجیع از 3 کودک شکنجه شده ماهشهری / نامادری دستگیرشد

اعتماد بی جا دختر 15 ساله را 2 بار در دام سیاه آرش و سحر انداخت

خودکشی خانم خبرنگار زیبا بعد از سقط جنین / جزییات دوستی پنهانی با مرد سرشناس + عکس

زن جوان ماه ها توسط همخانه و دوستان شوم او آزار داده می شد / درها قفل بودند + عکس

کدخبر: 375015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟