به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،دادستان عمومی و انقلاب سیرجان با اعلام این خبر گفت: صاحبان این کارگاه به تولید عمده مشروبات الکلی دست ساز و توزیع کلان آن در سطح شهر مشغول بودند که توسط ماموران پلیس Police امنیت عمومی سیرجان دستگیر شدند.

قاضی محسن نیک‌ورز افزود: 20 هزار لیتر مشروب الکلی دست ساز از این کارگاه در بلوار سیدجمال حوالی پارک سه راهی کرمان کشف شد.

وی ادامه داد: دو نفر در این رابطه دستگیر و دو خودرو نیز توقیف شد.

دادستان سیرجان عنوان کرد: گردانندگان این کارگاه از نان فاسد شده به عنوان آنزیم جهت ساخت مشروب استفاده می کردند و محیط کارگاه بسیار کثیف و آلوده بود و بعضا در تانکرها سوسک دیده می‌شد.

قاضی نیک‌ورز گفت: دادسرا برخورد قاطع و شدیدی با تولید کنندگان مشروبات الکلی خواهد داشت و این متهمان به اشد مجازات محکوم می شوند.

این مقام قضایی در پایان از عملیات فشرده اطلاعاتی و زحمات پلیس امنیت عمومی سیرجان در این رابطه تشکر و اذعان کرد: قطعا کشف این کارگاه و این حجم عمده از مشروب در جلوگیری از بروز نزاع های گروهی، تصادفات و بعضا حتی قتل Murder تاثیر گذار خواهد بود.

وی در پایان به صاحب خانه ها هشدار داد مراقب باشند که خانه خود را به چه افرادی اجاره می دهند و کنترلی بر ملک خود داشته باشند چرا که در برخی موارد ممکن است به اتهام معاونت در آن جرم Crime تحت تعقیب قرار بگیرند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374929 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟