عشق خودروهای مدل بالا چشم عقل کلاهبردار حرفه ای را کور  کرد +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرتیپ قادر کریمی رییس پلیس Police استان خراسان رضوی گفت: چندی قبل ماموران پی بردند که جوان ۳۳ساله ای با پرداخت وثیقه، سفته و دیگر مدارک یک خودروی اپتیما را به مدت یک ماه و به قیمت 10 میلیون تومان اجاره کرده و سپس با جعل مدارک اقدام به فروش این خودروی اجاره ای در سایت دیوار به مبلغ 115 میلیون تومان کرده است.

وی افزود: ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در نیشابور شدند و در عملیات غافلگیرانه ماموران کلانتری 13 نیشابور این متهم دستگیر شد.

سرتیپ کریمی ادامه داد:بررسی های کارآگاهان پلیس نیشابور حاکی از آن است که متهم در شهرهای مشهد ،تربت جام ،نیشابور و سبزوار این اقدام فریبکارانه را به اجرا رسانده است.

وی گفت:تحقیقات پلیسی نشان می دهد این فرد در شهرستان های دیگر نیز با حعل مدارک و حتی تغییر چهره ظاهری در زمینه خرید لوازم خانگی ۲۰۰میلیون تومان کلاهبرداری کرده است.

بنا به این گزارش، این متهم به شیوه فروش خودروهای اجاره ای و خرید لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی کرده ست که تحقیقات پلیسی برای افشای دیگر جرائم احتمالی این متهم ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟