سرهنگ دوم مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس Police فتای استان یزد در رابطه با این خبر گفت: فردی با مراجعه به پلیس فتا و ارائه برگه شکوائیه ‌ای با موضوع تهدید به قتل Murder و اسید پاشی در فضای مجازی خواهان پیگیری شکایت خود بود که با توجه به اهمیت موضوع‌، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام پلیس افزود: در تحقیقات اخذ شده از شاکی، وی اعلام داشت پس از خروج از جلسه خواستگاری، متوجه شدم که ماشینم مورد اسید پاشی قرار گرفته است و از فردای آن روز فردی با ارسال پیام هایی به بنده سعی در منصرف کردنم بابت خواستگاری از دختر مورد نظرم را داشت که بعد از بی ‌توجهی بنده، اقدام به توهین و تهدید به قتل و اسید پاشی به صورتم کرد.

سرهنگ ابوطالبی‌ ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، پس از هماهنگی با مراجع قضایی با توجه به تحقیقات و بررسی ‌های لازم متهم شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌های فنی مأموران پلیس فتا با مشاهده مدارک مستدل و غیرقابل‌ انکار، به بزه انتسابی اعتراف کرد و اظهار داشت، به دختری که شاکی برای امر خواستگاری اقدام کرده علاقه ‌مند بودم اما به دلیل جواب رد از طرف خانواده دختر و به انگیزه انتقام‌جویی و منصرف کردن خواستگار اقدام به اسید پاشی بر روی ماشین شاکی و تهدید به قتل و اسید پاشی بر روی صورت وی در شبکه‌های مجازی کردم.

سرهنگ ابوطالبی گفت: کاربرانی که فضای مجازی را مکانی برای تسویه حساب و تلافی در نظر می‌گیرند نه تنها در برابر قانون Law باید پاسخگو باشند، بلکه احتمال این اتفاق علیه خود آنها وجود دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

پشت پرده شوم اقدامات زشت زهرا چه بود؟

فجیع / زنی شوهرش را با چاقوی آشپزخانه عقیم کرد + فیلم و عکس

نوشین دوست مطلقه من بود و در خانه ام با سپهر خلوت می کرد

جزئیات دستگیری سعید مرتضوی و انتقال به زندان اوین / اختصاصی

اعتراف خاله مریم به قتل دانیال در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران+عکس

فوری / سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر شد

تجاوز رییس شرکت به دختر جوان/ آقای مهندس با شکایت خانم کارمند به شلاق و تبعید محکوم شد

2 پسر 17 ساله به خاطر این دختر به جان هم افتادند + عکس

محمد شوهر آدمخوارم قلب یک زن را به من می داد تا برایش بپزم! + عکس

مرگ ناگهانی خواننده و دی‌جی معروف در سن 28 سالگی+ عکس

عکس دلخراش/ تنبیه وحشتناک دختر 4 ساله توسط نامزد مادرش

کدخبر: 374625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟