به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روز 25 فروردین ماه امسال زن جوانی پای در اداره پلیس Police فتای آبادان گذاشت و ادعا کرد عکس و فیلم های خصوصی اش در فضای مجازی تلگرام Telegram پخش شده و نمی داند از سوی چه کسی صورت گرفته است.

بدین ترتیب ماموران پلیس فتا برای بررسی موضوع و دستگیری عامل انتشار این عکس های شخصی که باعث بی آّبرویی زن جوان شده بود وارد عمل شدند.

تیم پلیسی با اقدامات کارشناسی و فنی موفق شدند با توجه به آی پی تصاویر در تلگرام عامل انتشار فیلم و تصاویر را که زن جوانی بود شناسایی کنند.

مریم پس از دستگیری ادعای بی گناهی می کرد اما وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت لب به سخن باز کرد.

زن جوان وقتی در برابر مریم قرار گرفت متوجه شد که وی یکی از بستگانش است که گوشی موبایلش بیشتر اوقات در اختیار وی قرار دارد.

مریم در این مرحله به ماموران گفت: بخاطر حسادتی که نسبت به زن جوان داشتم تصمیم به بدنام کردن او گرفتم و به همین خاطر با توجه به اینکه به گوشی اش دسترسی داشتم به راحتی عکس و فیلم های خصوصی اش را برداشتم و در فضای مجازی پخش کردم.

بنا به این گزارش، مریم با توجه به شکایتی که از سوی زن جوان صورت گرفته برای سیر مراحل قانونی درا ختیار مقام قضایی قرار گرفته اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

کدخبر: 374403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟