به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، زن و مردی جوان با مراجعه به دادگاه خانواده یک شهید محلاتی دادخواست طلاق توافقی خود را به دادگاه ارائه دادند.
زن با اشاره به اینکه عاشق همسرم هستم، اما به دلایلی باید از یکدیگر جدا شویم، اظهار کرد: باید این اتفاق بیافتد و من مهریه ام که ۴۰۰ سکه بهار آزادی Freedom است را می‌بخشم و در ازای آن جدایی شامل حال من می‌شود.
وی افزود: مدت کمی است که من و همسرم در زندگی مشترک کنار یکدیگر هستیم، چراکه هر دو شاغل بوده و مابقی وقتمان را با دوستانمان می‌گذرانیم. همسرم با این جدایی موافق است و ما مشکل دیگری جز این امر نداریم.
زن جوان با بیان اینکه ۵ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت:در این مدت حتی وقت نکردیم که به موضوع فرزند دار شدن فکر کنیم، چراکه بیشتر وقتمان درگیر موضوعات دیگر بوده است.
مرد در دادگاه حاضر بود و خطاب به زن گفت: نیاز به این توضیحات نیست و من حاضرم بلافاصله برگه طلاق را امضا کنم تا هر دو بتوانیم آزادانه و جدا زندگی کنیم.
وی خطاب به قاضی Judge دادگاه با اشاره به اینکه هر دوی ما رفیق باز هستیم و نمی‌توانیم برای یکدیگر وقت بگذاریم، گفت: با جدایی دیگر تعهدی بین ما باقی نمی‌ماند و به راحتی می‌توانیم زندگی کنیم.
مرد جوان با بیان اینکه نباید مانع خوشبختی یکدیگر شویم، گفت: ما با یکدیگر توافق کردیم و دیگر ادامه نخواهیم داد.
قاضی دادگاه خطاب به زن و مرد گفت: باید دلیل قانع کننده‌ای داشته باشید، شما می‌توانید مشکلاتتان را کنار یکدیگر حل کنید و این ۵ سال زندگی خود را به ۱۰ سال و بیشتر تداوم ببخشید.
وی ادامه داد: وقتی که به این راحتی توانستید با طلاق توافقی کنار بیایید، بنابراین یکدیگر را دوست دارید و می‌توانید به راحتی این موضوع را هم حل و فصل کنید و بدانید اولویت زندگی یکدیگر خود شما هستید، نه دوستان و اقوام.
مرد در ادامه بیان کرد: نمی‌توانیم دوستان خود را ترک کنیم.
قاضی در ادامه با بیان اینکه می‌توانید میزان رفت و آمد با دوستان خود را مدیریت کنید و بدانید که اکنون متاهل هستید و باید برای یکدیگر وقت بگذارید تا دیگران، گفت: بنابراین این دیدگاه شما اشتباه است و می‌توانید به راحتی حلش کنید، چراکه راه کار اصلی شما طلاق نیست.
زن در ادامه بیان کرد: بار‌ها خواستم که به مشاور مراجعه کنم، اما همسرم قبول نکرد و ما مجبور شدیم اقدام به توافق و جدایی کنیم.
پس از اتمام اظهار نظر طرفین، قاضی دادگاه خطاب به زن و مرد گفت: به مشاوره مراجعه کنید و مشکلات خود را حل کنید و در نهایت پرونده را مختومه اعلام کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 374174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟