به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مردی 63 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده یک شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را ارائه کرد.
وی با اشاره به اینکه همسرم بسیار خسیس است، گفت: دیگر ادامه زندگی برای من غیرقابل تحمل است و حتی نوه‌هایم نیز مرا تشویق به جدایی می‌کنند.
وی با بیان اینکه همسرم در ایام و مناسبت‌ها اجازه نمی‌دهد تا وجه و هدیه‌ای به خانواده و نوه‌هایم بدهم، افزود: همسرم می‌گوید تنها وجهی که باید خرج شود برای مایحتاج خانه و خرجی به همسرم است.
این مرد در مقابل قاضی Judge با اشاره به اینکه در خانه هیچ اختیاری از خود ندارم، اظهارکرد: خساست همسرم در تمام فامیل زبانزد است او حتی اجازه نمی‌دهد مهمانی Party در خانه ما رفت‌ و آمد کند چراکه ممکن است پولهایم به اتمام برسد.
وی در ادامه با بیان اینکه بازنشسته هستم و کارت حقوق بنده در دست همسرم است، افزود: اگر جدا شود و تمام حق و حقوق همسرم را بدهم به استقلال Esteghlal می‌رسم و می‌توانم مابقی عمرم را تنها و آزاد زندگی کنم.
این مرد میانسال با بیان اینکه حتی نوه‌های من با ترس و اضطراب به منزل ما می‌ آیند، گفت: به دور از چشم همسرم برای یکی از نوه‌هایم موتور خریدم که وقتی همسرم این امر را فهمید زندگیمان مانند جهنم شد.
وی با بیان اینکه تمام فرزندانم طرف همسرم را می‌گیرند چراکه می‌گویند من بسیار ولخرجم، افزود: نوه‌ها و داماد‌هایم مرا درک می‌کنند و با من موافق هستند که استقلال مالی ام را همسرم از بنده گرفته است.
در ادامه قاضی خطاب به مرد بیان کرد: دلیلی قانع‌کننده برای جدایی ندارید و این امر شوخی نیست.
وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی کنار همسرتان زندگی کردید و فرزند و نوه دارید بنابراین خوشبختی را لمس کردید و نباید امروز به دلیل لجبازی خانواده اتان را از هم بپاشید، اظهارکرد: موضوع طلاق شما را قبول نمی‌کنم و می‌خواهم که با همسرتان به صحبت بنشینید و موضوع را حل کنید.
مرد در ادامه با بیان این که همسرم خساست شدید دارد و این امر غیرقابل تحمل است، افزود: حرف کسی را قبول نمی‌کند و کار خودش را انجام می‌دهد.
وی با بیان اینکه همسرم مرا به ستوه آورده است و من در این 34 سال تحملش کردم و امروز دیگر طاقت ندارم، ادامه داد: از شما می‌خواهم که با طلاق مرا نجات دهید.
قاضی خطاب به مرد گفت: همسرتان چرا حضور ندارند.
مرد در ادامه بیان کرد: از روی لجبازی حاضر نیست حتی به دادگاه بیاید و من نمی‌توانم متقاعدش کنم. از دادگاه می‌خواهم فکری به حال بنده و زندگیم کند.
قاضی در ادامه بیان کرد: دلیل شما قانع کننده نیست و باید به مشاور مراجعه کنید.
پس از چند ثانیه سکوت قاضی دادگاه مرد را به مشاوره دادگاه ارجاع داد و رسیدگی پرونده وی به دلیل عدم علت‌های قانع‌کننده به روزی دیگر موکول شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اقدام زشت پلیس دوبی با دکتر رزاقی آذر پروفسور زن ایرانی

واکنش علم‌الهدی به ماجرای گشت ارشاد و اتفاقات برج سلمان

شلاق زدن در ملاعام بخاطر خدمات شوم چند زن و مرد

خواستگاری عجیب در صحنه نمایش از یک بازیگر زن در تهران + عکس

قاتل سعید کریمیان مدیر جم در ترکیه دستگیر شد / او یک مرد ایرانی است+ عکس

نقشه شوم شوهر برای زن خائن / با فرشید وارد باغ شدم ولی امیر در آنجا منتظرم بود!

بیژن مرا با لباس های ناجوربه مجالس لهو و لعب می برد! / من برده شده بودم!

علت اعدام جوان همدانی / اساتید حقوق جزا به اجرای حکم بهمن ورمزیار نه گفتند!

پسرم می خواست دین اش را عوض کند او را کشتم!

اعتراف به قتل مرد دلار فروش تهرانی داخل پاساژ

دردسر دزدیده شدن موبایل برای یک زن و شوهر آبرودار تهرانی

بررسی برخورد نامناسب گشت ارشاد با دختر جوان در یک پارک تهران در مجلس + فیلم

عکس / کاش با پسرخاله ام ازدواج نمی کردم / ناگفته های عایشه محمودی زن گلستانی

4جوان وحشیانه به من تجاوز کردند / ناگفته های دختر 22 ساله در دادگاه + فیلم و عکس

شکایت عجیب یک نوعروس / شوهرم با زن سابقش ارتباط شیطانی دارد!

بلایی که جواد بر سر دخترم پشت یخچال سوپرمارکت آورد!

کدخبر: 374015 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟