جزییات برادرکشی به خاطر 15 میلیون تومان در ماشین آزرا +عکس

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 11 شامگاه 26 فروردین ماه امسال ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در حال گشت زنی در نزدیکی چهار راه اتحاد بودند که با خودروی آزرای سفید رنگ با چراغ های روشن که در کنار خیابان روشن بود مشکوک شدند.

ماموران با نزدیک شدن به خودروی آزرا با صحنه عجیبی روبرو شدند، راننده جوان پشت فرمان هدف گلوله مرگبار از ناحیه سینه و پهلو قرار گرفته است و با بودن در سمت شاگرد نشان از آن داشت که عامل جنایت Crime پس از قتل Murder به سرعت پا به فرار Escape گذاشته است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات فنی در صحنه جرم Crime حاضر شوند.

کارآگاهان در بررسی های ابتدایی با توجه به شناسنامه ای که در جیب مقتول بود پی بردند که وی مردی 38 ساله به نام کیوان است.

تیم جنایی در تحقیقات میدانی متوجه دوربین مداربسته یک شرکت در نزدیکی محل جنایت شدند و با بررسی فیلم زمان تیراندازی موفق شدند سرنخ هایی از این قتل به دست آوردند.

ماموران در فیلم دوربین مداربسته مشاهده کردند که خودروی آزرا در ساعت 22:30 دقیقه 26 فروردین در خیابان متوقف می شود و مرد جوان با لباس سفید رنگ پس از شلیک اولین گلوله از خودروی آزرا پیاده می شود و پس از بررسی اطراف محل جنایت بار دیگر سوار بر خودروی آزرا شده و گلوله دیگری را شلیک می کند.

در این فیلم مشاهده شد که قاتل The Murderer پس از شلیک نهایی از خودرو پیاده شده و به سمت دیگر خیابان می رود و سوار بر خودروی زانتیا می شود وسپس برای اطمینان از کشته شدن راننده آزرا بار دیگر از خودرویش پیاده شده و به سراغ مقتول می رود که در نهایت با اطمینان مرگ راننده به سمت خودروی خودش رفته و به سرعت پا به فرار می گذارد.

همین کافی بود تا کارآگاهان با به دست آمدن این سرنخ ها به برادر قربانی جنایت مشکوک شوند و صبح روز 27 فروردین ماه این مرد در خانه اش در تهرانپارس دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی سلاح کلت کمری که راننده آزرا با آن به قتل رسیده بود به دست آمد.

مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشت درباره انگیزه قتل برادرش گفت: سالهاست که ازدواج کردم و 3 فرزند دارم و یک مغازه فروش لوازم خانگی داشتم تا اینکه مهر ماه سال 96 تصادف Crash کردم و یکی از پاهایم شکست و به همین خاطر دیگر نتوانستم خوب راه بروم و به مغازه بروم.

وی افزود: سند مغازه به نام پدرم بود و بابت رهن این مغازه 15 میلیون تومان پول پیش داده بودم و ماهانه 500 هزار تومان اجاره به پدرم می پرداختم اما پس از تصادف دیگر توانایی کار کردن نداشتم و مغازه را به پدرم بازگرداندم که او نیز مغازه را به نفر دیگری اجاره داد و از پول اجاره آن، مقداری نیز دست مرا می‌گرفت.

مرد برادرکش ادامه داد: پول رهن مغازه هنوز در دست پدرم بود و زمانیکه برای دریافت پول به پدرم مراجعه می‌کردم می‌گفت پول نزد برادرم است و باید پول را از کیوان بگیرم که من به سراغ برادرم رفتم که ادعا کرد پول دست پدر است. مادرم فوت کرده بود و یکبار که برای دریافت پول به سراغ پدرم رفتم ادعا کرد که پول را از مادرم بگیرم که من عصبی شدم.

وی ادامه داد: خسته شده بود به همین خاطر عید امسال برای تهدید برادرم یک کلت کمری به قیمت 60 میلیون تومان خریدم تا شاید با تهدید، برادرم پولم را پس دهد اما کیوان بد دهن بود و به خاطر حرفهایش تصمیم به انتقام گرفتم.

مرد جوان گفت: شب حادثه Incident در مسیر خانه بودم که دیدم برادرم در حال بستن مغازه اش است به همین خاطر به سراغش رفتم و از او خواستم تا چند دقیقه ای داخل خودرو با هم حرف بزنیم که قبول کرد اما از او خواستم منتظر بماند تا به خانه بروم و برگردم.

وی افزود: به سرعت به خانه رفتم و کلت را که از قبل تهیه کرده بودم برداشتم و به سراغ برادرم رفتم و در حالیکه اسلحه زیر لباسم بود در خیابان پرسه زدیم تا اینکه در نزدیکی خیابان اتحاد متوقف شدیم و گوشی ام را به بهانه دیدن عکس هایم به دست برادرم دادم و در همین فرصت اقدام به شلیک دو گلوله به سمت برادرم کردم.

مرد جوان گفت: پس از قتل سوار بر خودرویم در خیابان پرسه زدم و دوباره به محل جنایت برگشتم و دیدم پلیس در صحنه جرم حاضر شده است، قصد داشتم به شهرستان فرار کنم اما خیلی زود دستگیر شدم.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس پرونده در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟