کیف قاپان حرفه ای در چنگ قانون در کاشمر + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ابوالقاسم باقری، رئیس پلیس Police شهرستان کاشمر گفت: در پی چند فقره کیف قاپی توسط دو مرد جوان در سطح شهر کاشمر، تیمی از مأموران دایره مبارزه با سرقت Stealing پلیس آگاهی این فرماندهی وارد عمل شدند.
وی افزود: مأموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پس از بررسی سرقت ها با همکاری یکی از مالباختگان و بازبینی دوربین های مداربسته یکی از اماکن خصوصی همان محدوده، چهره یکی از کیف قاپ ها را شناسایی و در اختیار گشت های انتظامی قرار دادند.
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چند روز تلاش شبانه روزی، روز گذشته متهم را در حال پرسه زنی در خیابان امام خمینی(ره) دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند. متهم 32 ساله که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بود در بازجوئی های علمی پلیس، به ناچار لب به اعتراف گشود و به 8 مورد کیف قاپی در سطح شهر کاشمر با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.
رئیس پلیس شهرستان کاشمر با اشاره به دستگیری همدست متهم، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده قضائی راهی دادسرا شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟