3 جوان که به مقر پلیس دلگان حمله کرده بودند، کشته شدند +عکس

علی اصغر میرشکاری معاون امنیتی - انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از زاهدان، گفت: دوم بهمن پارسال فردی با مشخصات معلوم به مقر انتظامی شهرستان دلگان تیراندازی کرده که منجر به شهادت یکی از ماموران نگهبان این ستاد شد.

وی ادامه داد: پس از کار‌های اطلاعاتی و ردیابی نیروی انتظامی فرد مهاجم مورد شناسایی قرار گرفت.

معاون استاندار بیان کرد: این فرد با نام مسلم بامری (معروف به ریاضی) و برادرش حمزه بامری به همراه یعقوب بامری که به صورت مسلحانه در شهرستان دلگان تردد می‌کردند در روز ۲۳ فروردین ماه جاری سوار برخودرو هنگام حرکت در یکی ار مسیر‌های دلگان بدون توجه به ایست پلیس Police اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و فرار Escape کردند.

وی افزود: نیرو‌های پلیس نیز به تعقیب آنان پرداختند، اما افراد یادشده مجددا به سمت ماموران تیراندازی کردند که نیرو‌های انتظامی نیز مجبور به انجام عمل متقابل شده و در نتیجه سرنشینان خودروی فراری در تیراندازی طرفین کشته شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: از این افراد ۲ قبضه سلاح کلاش، ۲۶۵ تیر فشنگ کلاش، ۱۰ خشاب حاوی فشنگ و تعدادی فشنگ سلاح گرینف کشف شد.

میرشکاری اظهار داشت: در داخل خودرو دختر بچه سه ساله‌ای وجود داشته که فوت کرده بود.

وی تصریح کرد: نکته جالب این است که هیچ تیری به این دختربچه اصابت نکرده و هنوز علت فوت وی مشخص نیست و ما منتظر نظر پزشکی قانونی در این رابطه هستیم.

وی افزود: آنچه مسلم است اینکه این گروه سابقه شرارت، تیراندازی و حمله به ستاد نیروی انتظامی را دارند، اما علت همراه بودن این دختر بچه با آنان معلوم نیست.

وی با ابراز تاسف از حادثه Incident رخ داده برای این دختر بچه گفت: اینکه چرا این دختر بچه همراه آنان بوده در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: در این رابطه چند احتمال وجود دارد از جمله اینکه این دختر بچه قبلا فوت کرده بوده و می‌خواستند وی را به مکان دیگری منتقل کنند، احتمال دوم اینکه از این دختر بچه به عنوان پوشش در صورت برخورد با ماموران استفاده کنند، سومین احتمال اینکه به دلیل علاقه‌ای که این دختر بچه به دایی خودش داشته همراه آنان بوده و یا عوامل دیگری دخیل بوده که در هر صورت هنوز علت اینکه چرا بچه با آنان همراه بوده مشخص نشده است.

وی تصریح کرد: این در حالیست که به علت دودی بودن شیشه ماشین، این دختر بچه در داخل خودرو مشاهده نشده است و ماموران نیز از حضور وی در داخل خودرو بی اطلاع بودند.

وی با بیان اینکه علت فوت این دختر بچه مشخص نشده و در دست بررسی است افزود: افراد مسلح و شروری که عامل نا امنی در آن منطقه بودند توسط نیروی انتظامی به هلاکت رسیدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما از فوت این دختر بچه که هیچ تیری به بدن وی اصابت نکرده و علت فوت آن نیز هنوز مشخص نشده است ابراز تاسف کرده و پیگیری قانونی این مساله انجام خواهد شد.

میرشکاری ادامه داد: تیمی حقیقت یاب برای تعیین علت همراه بودن دختر بچه با این افراد تعیین شده و این موضوع در دست بررسی است.

شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۵۰ کیلومتری جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟