به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ابراهیم حسن آبادی در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 15 امام زاده عقیل "ع" حین گشت زنی در سطح شهرستان به فردی در لحظه خروج از یک خانه به همراه وسایل منزل مشکوک شده و به او دستور ایست دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد:سارق سعی داشت اموال را به یک دستگاه خودروی کنار خیابان منتقل کند که با نزدیک شدن ماموران انتظامی غافلگیر شده و با به جا گذاشتن اموال، سعی کرد با خودروی خود فرار Escape کند که با سرعت عمل ماموران دستگیر شد.

سرهنگ"ابراهیم حسن آبادی" تصریح کرد:متهم دستگیر شده در بازجویی های فنی پلیس ضمن اعتراف به جرم Crime خود به 17 فقره سرقت Stealing منزل در شهرستان اسلامشهر اعتراف کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی دارای سابقه کیفری بوده و انگیزه خود را از سرقت،اعتیاد به مواد مخدر Drugs بیان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در پایان از شهروندان خواست:ضمن رعایت هشدارهای پلیسی،منزل خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریتهای پلیسی 110 تماس حاصل کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 373092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟