سرهنگ علیرضا شعبانپور در این خصوص گفت: طی چند مرحله شکایت شهروندان در خصوص سرقت Stealing خودروهای سواریشان و کشف چند دستگاه خودروی مسروقه و ارواق شده در محدوده های غرب تهران، تیمی از ماموران این کلانتری برای دستگیری سارق یا سارقان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی یک سارق حرفه ای انجام می شود و این متهم هر بار پس از سرقت یک خودرو، آن را به محلی خلوت در محدوده غرب تهران برده و پس از باز کردن قطعات آن، خودرو را همانجا رها می کند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در ادامه، محل هایی که احتمال سرقت می رفت تحت کنترل و بررسی قرار گرفت که در نهایت، روز گذشته این متهم به همراه یک خودرو مورد شناسایی قرار گرفت و زمانی که مشخصات خودروی وی از مرکز کنترل پلیس تهران بزرگ استعلام شد مشخص گردید که مسروقه است و ساعاتی پیش ربوده شده است.

رئیس کلانتری 118 بیان کرد: به این ترتیب، ماموران پلیس وی را تحت تعقیب قرار داده و پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در محدوده ستارخان وی را متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ شعبانپور، تصریح کرد: متهم به همراه خودروی مسروقه به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به جرم Crime خود مبنی بر سرقت این خودرو و چهار خودروی دیگر در این محدوده اعتراف و عنوان داشت که هر بار پس از سرقت قطعات خودرو را باز کرده و خودرو را در همان محل برجای می گذاشته است.

متعاقبا، پرونده متشکله به همراه متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و اقدامات لازم برای شناسایی مالک خودروی مسروقه و سایر خودروها ادامه یافت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟