کیف قاپان بهشت زهرای تهران به دام افتادند

ساعت‌۱۳:۳۰ روز جمعه به مأموران کلانتری ۲۰۵ صحن مطهر اطلاع داده شد دو سارق موتور‌سوار کیف زن جوانی را سرقت Stealing کرده و از محل گریخته‌اند. 
بررسی‌ها نشان داد شاکی در قطعه 111‌بهشت زهرا در حال رفتن به سر قبر بستگانش بوده که دو سارق موتور سوار به وی نزدیک شده و کیفش را قاپیده و از محل فرار Escape کرده‌اند. با اعلام این خبر بلافاصله تیمی از مأموران کلانتری 205 برای شناسایی و دستگیری سارقان موتور سوار وارد عمل شدند. مأموران در نخستین گام همزمان با طرح مهار محدوده به گشت زنی در قطعات مختلف بهشت‌زهرا پرداختند تا اینکه دقایقی بعد به سرنشینان موتور سیکلتی در حوالی قطعه هنرمندان مشکوک شدند و برای بررسی دستور ایست دادند. راننده موتور سیکلت با دیدن مأموران اقدام به فرار کرد اما مأموران پلیس پس از 45‌دقیقه عملیات پلیسی در نهایت سارقان را در نزدیکی متروی کهریزک دستگیر کردند. 
شاکی پس از مواجهه حضوری سارقان را شناسایی کرد و گفت: برای فاتحه خوانی در حال رفتن بر سر قبر پدربزرگم بودم که ناگهان ترک‌نشین موتور سیکلت کیفم را از دوشم کشید و بعد به سرعت از محل دوری شدند. 
متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت کیف شاکی گفتند: ما همیشه عصرهای روز پنج‌شنبه و ظهرهای روز جمعه برای سرقت کیف شهروندان به بهشت زهرا می‌آییم. امروز پس از سرقت کیف زن جوان برای سرقت دیگری در حال پرسه زدن بودیم که مأموران به ما مشکوک شدند و در تعقیب و گریز به دام افتادیم. 
سرهنگ نظری، رئیس کلانتری‌۲۰۵ صحن مطهر گفت: تحقیقات از متهمان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟