کوروش احمد یوسفی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن تشریح آخرین وضعیت مجروح شدن یک سرباز وظیفه و یک کادر انتظامی در حادثه Incident روز سه شنبه خیابان مهدیه کرمان افزود: این سرباز بر اثر جراحات شدید وارده در حال حاضر وضعیتی وخیم دارد.

وی با تاکید بر اینکه اظهار نظر نهایی پیرامون وضعیت جسمانی این سرباز باید از سوی پزشک Doctor معالج اعلام شود، یادآور شد: این سرباز وظیفه حین انجام ماموریت، در درگیری با سارقان مجروح شده و هم اکنون در یکی از مراکز درمانی شهر کرمان بستری و تحت مراقبت های پزشکی قرار دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه ضارب یک سارق ایرانی بوده است، افزود: با توجه به برخی شایعات ایجاد شده درباره این حادثه باید گفت که نباید با ترویج برخی مباحث خلاف واقع از ملیت این شخص، احساس امنیت و آرامش از جامعه گرفته شود.

وی تصریح کرد: متهم هم اکنون تحت نظر پلیس Police و دستگاه قضایی کرمان قرار دارد و پس از تکمیل پرونده به دادگاه معرفی می شود.

از مرکز اطلاع رسانی پلیس، 2 مامور انتظامی حین مقابله با سارقانی که قصد فرار Escape از دام قانون Law را در خیابان مهدیه کرمان داشتند، با اسلحه سرد به شدت مجروح شدند.

این حادثه زمانی رخ داد که ماموران انتظامی قصد انتقال چند سارق را به پلیس آگاهی داشتند و در این حادثه سرباز وظیفه به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد و بنا بر گزارشات رسیده وضعیت وی رضایتبخش نیست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سمانه شوهرش را پای تخت خواب غافلگیر کرد+ عکس

لحظه آزار دختر توسط فوتبالیست خارجی و 3 دوستش+ فیلم و عکس

سرقت شبانه 2 دستگاه عابربانک در میدان مادر تهران + عکس

هربار به خانه منصور می رفتم زنان خیابانی را در اتاقش می دیدم

دردسر برای قاضی پرونده 2 جوان شیطان صفت +عکس

زن جوان تهرانی برای شوهرش به خواستگاری رفت! + عکس

مردی زن بد حجابش را خفه کرد!

دانشجوی دختر دانشگاه امیر کبیر هومن دزد کیفش را تحویل پلیس داد!

شوهرم به خوابم آمد و محل دفن پسر گمشده مان را گفت / زن ساروی به پلیس گفت + عکس

شکایت شراره دختر دانشجو از خواننده قلابی پاپ!

این دختر را می شناسید او می گوید: مرا رها نکرده اند! + فیلم و عکس

سوء قصد زن دوجنسه به خانم همکارش که با یک پسر جوان ارتباط پنهانی داشت! +عکس

کدخبر: 372446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟