سرهنگ ضرغام امیری این خبر را تشریح کرد و گفت: با کشف یک خودروی مسروقه در فلکه دوم تهرانپارس، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع و همچنین یافتن مالک آن اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: طی بررسی های انجام شده و پایش خبر ها و اطلاعات به دست آمده، مشخص شد که این خودرو متعلق به یکی از شهروندان ساکن محدوده تهران نو است که مدتی پیش خودروی سواری اش از سوی سارق یا سارقان ربوده شده است.

رئیس کلانتری 126 عنوان داشت: با سرنخ های به دست آمده و هماهنگی های لازم، جزییات سرقت Stealing مد نظر قرار گرفت و پس از تحقیقات کافی در این زمینه ماموران ردی از سارق را در محدوده تهران نو به دست آوردند.

سرهنگ امیری، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، تیم های عملیاتی ضمن شناسایی مخفیگاه سارق، برای دستگیری وی به محل اختفایش اعزام شده و در یک عملیات ضربتی این سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر سرقت شد، اما با ارایه مستندات و ادله از سوی پلیس Police و روبرو شدن با مالباخته به ناچار لب به اعتراف گشود و به جرم Crime خود مبنی بر سرقت خودرو از محدوده مذکور اقرار کرد.

به این ترتیب، پرونده متهم با اعترافات وی تکمیل و برای تحقیقات بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟