سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: پلیس Police هرمزگان در راستای مبارزه با قاچاق Contraband یک باند سازمان‌یافته قاچاق خودرو را شناسایی و متلاشی کرد.

وی افزود: این باند توسط نمایندگی چند شرکت مشهور خودروهای خارجی با استفاده از اسناد جعلی اقدام به واردات خودرو از مبادی رسمی می‌کرد که توسط تیم کارآگاهی و اطلاعاتی در دستور کار جهت توقیف قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه با محرزشدن ارتکاب جرم، در یک عملیات ضربتی تعداد ١٠٥ دستگاه خودرو که با اسناد جعلی و حتی بدون صدور پته‌های گمرکی ترخیص می‌شدند، توقیف شدند.

ملکی تصریح کرد: با دستگیری عاملان اصلی و ضبط اسناد و‌ مدارک و انجام تحقیقات ٣١٩ دستگاه دیگر از این خودروها شناسایی و‌ توقیف شد. به گفته وی، این تعداد خودرو با شیوه جعل اسناد وارد شده بود و در مجموع با دستور مقام قضائی تعداد ٤٢٤ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در ادامه ارزش این محموله قاچاق خودرو را ١٢٥‌ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون هفت نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده‌اند و احتمال افزایش تعداد مجرمان وجود دارد. ملکی با اشاره به اینکه این باند از سال ٩٢ تاکنون با جعل و واردات غیرقانونی و فریب متقاضیان به فعالیت می‌پرداخته، افزود: تحقیقات جهت کشف زوایای پنهان قاچاق خودرو در دست بررسی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 372313 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟