به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ محمود بیدشکی، رئیس پلیس Policeشهرستان عنبرآباد گفت: شامگاه بیست و یکم فروردین در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی110 یک مورد آدم ربائی به پلیس گزارش شد.
وی افزود: ماموران انتظامی بلافاصله پس از دریافت خبر در محل حادثه Incidentحضور یافتند و رسیدگی به این موضوع را که موجب برهم خوردن آرامش اهالی محله شده بود، به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
بیدشکی تصریح کرد: در این رابطه ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی پس از انجام تحقیقاتی موفق شدند در کمتر از دو ساعت، آدم ربایان و محل اختفاء آنان را شناسائی و در یک عملیات ضربتی 2 نفر آدم ربا را دستگیر کنند.
وی با اشاره به بازگشت فرد ربوده شده به محل زندگی اش، بیان داشت: در بررسی این مورد مشخص شد این دو متهم به سبب یک سری اختلاف مالی و تسویه حساب شخصی اقدام به این عمل مجرمانه کرده اند که البته سرعت عمل پلیس آن ها را در رسیدن به هدفشان ناکام گذاشت.
رئیس پلیس عنبرآباد در پایان خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نمی دهد برخی افراد از روی ناآگاهی به این گونه اقدامات جهت تسویه حساب شخصی یا دیگر اختلافات دست بزنند چراکه اینگونه اقدامات احساس امنیت شهروندان را خدشه دار می کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372202 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟