به گزارش گروه جنایی رکنا، سرهنگ پژمان قویمی، رئیس پلیس شهرستان همدان روز چهارشنبه گفت: ساعت 2 بامداد هفدهم فروردین امسال یک مورد آتش سوزی در روستای خالی از سکنه در مجاورت شهر همدان گزارش شد.
وی اضافه کرد: طبق بررسی های صورت گرفته کانکس موجود در این خانه باغ دچار آتش سوزی شده و این آتش با تلاش های صورت گرفته مهار می شود.
وی ادامه داد: چند روز پس از بروز این آتش سوزی، ماموران پاسگاه آبشینه در حال گشت زنی به این محل مراجعه کرده و استخوان هایی را کشف می کنند.
رئیس پلیس شهرستان همدان اظهار کرد: طبق اظهار باغداران ساکن در نزدیکی این روستا، یک پیرمرد حدود 70 ساله به تنهایی در این باغ ساکن بوده است.
قویمی اضافه کرد: هنوز مشخص نیست که این استخوان ها متعلق به پیرمرد ساکن در این باغ باشد بنابراین بقایای این جسد برای بررسی بیشتر تحویل پزشکی قانونی شده است.
وی درباره علت آتش سوزی بیان کرد: گزارشی در مورد آتش سوزی عمدی، خودسوزی، قتل Murder یا دیگر موارد در دست نیست و پرونده برای بررسی بیشتر تحویل پلیس Police آگاهی شده است.
رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در این باره گفت: فردی مسن در این خانه باغ ساکن بود که پس از بروز آتش، تیم های آتش نشانی اقدام به خاموش کردن حریق کردند.
سرهنگ رضا زارعی افزود: با توجه به وجود سیستم برقی و گرمایشی در این خانه باغ احتمال می رود بروز اتصالی موجب ایجاد حریق شده باشد و این پیرمرد که در خواب بوده در آتش بسوزد.
وی تاکید کرد: با این وجود هم اینک جسد در اختیار پزشکی قانونی است و نتیجه تکمیلی تحقیقات پلیس پس از دریافت گزارش این مرجع اطلاع رسانی می شود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان نیز گفت: یکی از باغداران ساکن در حوالی این خانه باغ با ای او سی هلال احمر تماس حاصل کرده و موضوع آتش سوزی را اطلاع رسانی می کند.
حمید عرفی یگانه افزود: با توجه به اینکه مهار آتش سوزی در حیطه وظایف هلال احمر نیست این حادثه Incident به مدیریت بحران اطلاع رسانی می شود.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان نیز گفت: این آتش سوزی در خارج از محدوده شهری همدان رخ داده بود با این وجود به دنبال دریافت این گزارش از مدیریت بحران، تیم های آتش نشانی در محل حضور یافتند.
وی اضافه کرد: محل آتش سوزی فاقد مسیر دسترسی بوده و تیم های آتش نشانی به صورت پیاده تجهیزات مورد نیاز برای اطفای حریق را تا محل بروز حادثه حمل کرده و اقدام به مهار آتش می کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟