2 زن در قتل مرد بوشهری چه نقشی داشتند ؟!

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری 4 زن و مردی خبر داد که مرد 42 ساله ای را در مجتمع مسکونی در عالیشهر  به قتل رسانده و متواری شده بودند.

به گزارش گروه جنایی رکنا، سردار خلیل واعظی، رئیس پلیس Police استان بوشهر گفت: بعد از ظهر آخرین روز بهمن ماه سال گذشته یک مورد مرگ مشکوک از بیمارستان به پلیس گزارش شد.
وی افزود: با حضور پلیس و بررسی اولیه مشخص شد جسد مرد 42 ساله ای از پارکینگ مجتمع مسکونی در عالیشهر بوسیله فوریت های پزشکی 115 به بیمارستان منتقل شده است.
فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر بیان کرد: با حضور افسران کشف جرم Crimeپلیس آگاهی تحقیقات پلیسی از محل وقوع حادثه Incident و ساکنین مجتمع به شکل تخصصی تر دنبال شد.
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس به ساکنین یکی از واحدهای مسکونی مجتمع در طبقه چهارم که پس از حادثه به شکل عجیبی ناپدید شده بودند مشکوک و هویت آنان را شناسایی کردند.
به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر ، پلیس با هماهنگی مقام قضایی پس از گشودن درب واحد مسکونی و مشاهده آثار درگیری در بالکن طرح دستگیری دو مرد و دو زن ساکن واحد را در دستور کار قرار داد.
وی از عملیات چندشاخه، پیچیده و طولانی پلیس جهت شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهمان در دو شهرستان استان خبر داد و اظهار کرد: متهمان دستگیر شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و گفتند مقتول را به بهانه های مختلف به واحد مسکونی کشانده، قصد اخاذی از وی را داشتند که پس از مقاومت مقتول، وی را از بالکن به پایین پرت کرده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 372169 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟